ارزهای دیجیتال

بازار خونین NFT در ماه ژوئن / آیا امیدی برای رالی جدید وجود دارد؟

به گزارش ایران تحلیل:






بازار NFT طی ماه گذشته شاهد کاهش شدید قیمت محبوب‌ترین کلکسیون‌ها بوده است. این موضوع نگرانی هایی را در مورد آینده این بازار ایجاد کرده است.



توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که زمانی یکی از محبوب‌ترین دارایی‌های دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال بود، در ماه ژوئن کاهش شدیدی را تجربه کردند. بر اساس داده های پلتفرم تجزیه و تحلیل کریپتو آرتمیس، بخش NFT بازار ارزهای دیجیتال بدترین عملکرد قیمتی را در بین ۲۱ بخش بازار ارزهای دیجیتال تجربه کرد و کاهش قیمت ۵۱.۵ درصدی را ثبت کرد. این روند نزولی نگرانی های زیادی را در میان کارشناسان بازار در مورد آینده و پایداری بازار NFT ایجاد کرده است.

کاهش فروش NFT در چندین بلاک چین

روند کاهشی فروش این دارایی های دیجیتال که زمانی از شهرت بسیار بالایی در بین علاقه مندان برخوردار بود را می توان با استفاده از داده های پلتفرم CryptoSlam با جزئیات بیشتری بررسی کرد. بر این اساس حجم فروش در بازار NFT با کاهش ۴۶.۰۳ درصدی نسبت به ماه گذشته ۴۸۰ میلیون دلار کاهش داشته است. تعدادی از بلاک چین های برجسته در بازار مانند اتریوم، بیت کوین و سولانا شاهد کاهش حجم فروش این دارایی های دیجیتال بین ۳۸ تا ۵۰ درصد بوده اند.

مبدل Image-3-850x4711-ezgif.com-WebP به JPG

دلیل کاهش فروش در بازار NFT چیست؟

عوامل متعددی بر وضعیت فعلی بازار NFT تأثیر گذاشته است. پل توماس، مدیرعامل و بنیانگذار Somnia، معتقد است که شور و شوق اولیه برای بازار NFT اکنون کمرنگ شده است. وی گفت: در حال حاضر کاربرد NFT ها بسیار مهمتر از گذشته شده است. برای موفقیت یک پروژه در این بازار، باید کاری منحصر به فرد و متفاوت انجام دهد. علاوه بر این چالش‌ها، کف قیمت مجموعه‌های معروف بازار NFT مانند Monkey Castle Yacht Club (BAYC) در اوایل ژوئن به زیر ۱۰ ETH رسید. یکی از دلایل کاهش قیمت این مجموعه فروش برخی آثار از مجموعه افراد مشهوری چون مارک کوبان بود.

مبدل Image-4-850x282.png-ezgif.com-WebP به JPG

آینده بازار NFT

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سبد بهشت










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا