ورزشی

بازخواست از رضاییان به دلیل درگیری در رختکن در دربی!

رامین رضاییان از نظر فنی فوتبالیست بزرگی است و این را در تمام تیم هایی که حضور داشته است ثابت کرده است. رامین که یکی از جدیدترین یاغی های فوتبال ایران به حساب می آید در این فصل در تیم استقلال عملکرد خوبی داشته و بهترین گلزن فوتبال ایران محسوب می شود. تیم او با این حال این بازیکن باکیفیت همیشه جنبه های متفاوتی داشته و رفتار او داستان های زیادی را به وجود آورده است.

آخرین حاشیه رامین در دربی بود که روی چند بازیکن استقلال از جمله آندونگ پرید و با هافبک گابنی استقلال درگیر شد. هرچند خود رضاییان این اتفاق و البته درگیری با نکونام را تکذیب کرد، اما شواهد و پیگیری ها نشان داد که ماجرای درگیری رضاییان صحت داشته و او در رختکن استقلال رفتار غیرعادی از خود نشان داده است. همچنین رامین در جریان بازی با این هوادار با مهرداد محمدی درگیر شد و فیلم این دعوا بارها در اینترنت دست به دست شد.

طبق شنیده ها از منابع موثق، مدیران استقلال طی روزهای گذشته به رامین تذکر دادند که در صورت ادامه این رفتارها، ممکن است با جدیت بیشتری با او برخورد کنند و ستاره تیمشان را به کمیته انضباطی بیاورند. رضاییان در جریان بازی و در رختکن بارها رفتار خود را نشان داده که هم تیمی هایش از او ناراحت بودند. این اتفاق چندین بار در زمان حضور رامین در پرسپولیس رخ داد و بارها اخباری مبنی بر مخالفت بزرگان پرسپولیس و یاران سابق رامین در خصوص مخالفت با بازگشت رضاییان شنیدیم. رضاییان باید خود را بیشتر کنترل کند چرا که مدیران باشگاه استقلال به او هشدار دادند که اتفاقاتی که در رختکن استقلال در دربی افتاد دیگر تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا