ترندهای روز

بازداشت عامل تیراندازی در غرب تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

فرمانده اداری شهرستان ملارد از دستگیری فردی که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی، نزاع خیابانی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محله های ملارد، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند و به صورت ویژه با موضوع برخورد کردند. در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی و درگیری قبل از رسیدن ماموران پلیس از محل متواری شده بود، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تحقیقات خود را برای شناسایی این فرد آغاز کرده و با انجام اقدامات فنی، تعقیب و گریز مراقبت، بالاخره متهم را پیدا کردند. شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم برای انجام این عملیات، گفت: در پی آن ماموران با مراجعه به مخفیگاه متهم، وی را با انجام ضرباتی دستگیر کردند. عملیات و او را به مقر پلیس منتقل کردند.

نورمحمدی با اشاره به بازرسی از مخفیگاه فرد دستگیر شده گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه بیش از یک کیلوگرم مواد روانگردان، ۳۴ قبضه فشنگ جنگی و شکاری، سه قبضه سلاح سرد و سه ترازو دیجیتال کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده یکی از مجرمان سابقه دار است، گفت: برای این فرد پرونده تشکیل و به همراه پرونده تشکیل شده جهت ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا