ترندهای روز

بازداشت متهم به قتل مرد ۷۰ ساله به خاطر کیسه زباله

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

زمانی که ماموران پلیس درگیر درگیری دو همسایه شدند، به محل حادثه رفتند و متوجه شدند که بین پیرمرد ۷۰ ساله و همسایه جوانش نزاع و درگیری رخ داده و این مرد ۷۰ ساله پیرمردی به بیمارستان رفته بود.

در بررسی های محلی مشخص شد این اختلافات از مدتی پیش ایجاد شده بود و همسایگان محله ای در شمال تهران بر سر زباله و تجمع زباله گردها و کثیف شدن درب ورودی با یکدیگر درگیر شدند. یکی از اهالی شاهدان گفتند امروز همسایه ۷۰ ساله با همسایه جوانی درگیر شده و پسر جوان مرد ۷۰ ساله را با مشت و لگد زد.

پس از آن، تحقیقات برای دستگیری پسر جوان در حالی ادامه یافت که مرد ۷۰ ساله همچنان در بیمارستان بستری بود. اما بعد از یک ماه و نیم فوت کرد و پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

پس از آن جواد شفیعی بازپرس قتل بازپرس دادسرای امور جنایی تهران را در جریان قرار دادند و با دستورات وی، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی همسایه مجروح این پیرمرد را دستگیر کردند.

مظنون دستگیر شده با تکرار همان اظهارات شاهدان گفت: بر سر کیسه زباله و زباله با هم درگیر شدیم. آن شب با هم دعوایمان شد و من دوباره عصبانی شدم، او را مشت کردم و کتک زدم. پیرمرد روی زمین افتاد، بعد متوجه شدم لگنش شکسته و به همین دلیل ۳۵ روز در بیمارستان بود و بعد فوت کرد.

در حال حاضر این متهم برای تحقیقات از وی در بازداشت به سر می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا