ترندهای روز

بازداشت همسر صیغه‌ای به عنوان مظنون به قتل زن میانسال

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

گزارش فوت زن میانسالی که دیر کرده بود فروردین امسال به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد که تحقیقات جنایی را آغاز کرده و در بررسی های اولیه مشخص شد این زن به نام حمیرا در خانه شوهر صیغه اش جان باخته است.

به دلیل مشخص نبودن علت اصلی مرگ، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. همسر صیغه ای حمیرا در تحقیقات گفت: من معلم بودم و بازنشسته بودم. چند سال پیش همسر اولم به خاطر اعتیادم از من طلاق گرفت. من در پاتوق های مواد مخدر با حمیرا آشنا شدم و او را ازدواج موقت خود کردم. ما هشت ماه صیغه بودیم که ناگهان ناپدید شد و بعد پیغام داد که رفته مشهد. ۶ ماه بعد برگشت و از او خواستم که برای تمدید مدت ازدواج وقت بگذارد.

این مرد درباره شب حادثه نیز گفت: حمیره به خانه من آمد. کمی از زندگی صحبت کردیم و بعد خوابش برد. صبح از خواب بیدار شدم و دیدم نفس نمی‌کشد.

در حالی که مرد میانسال مدعی بود از نحوه مرگ حمیره اطلاعی ندارد، پس از کالبد شکافی و اعلام نتیجه معاینه مشخص شد که روی گردن زن جوان کبودی هایی وجود دارد که حکایت از خفگی وی دارد.

به این ترتیب بازپرس جنایی با اعلام نظریه پزشکی قانونی دستور داد صیغه حمیرا به عنوان مظنون به قتل دستگیر و در اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد رسیدگی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا