ترندهای روز

بازداشت کارمند خیانتکار یک داروخانه در شهرک ولیعصر تهران

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کارمند داروخانه که ۵۰ میلیارد ریال از محل کارش سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی فرخ پور درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی سرقت از یک داروخانه در شهرک ولیعصر، تحقیقات همکارانم از این واحد آغاز شد و در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد خانمی که در این حرفه فعالیت می کند. واحد از داروخانه سرقت شده است.

وی افزود: هویت این فرد بلافاصله شناسایی و با دستور قضایی برای دستگیری وی اقدام کردیم. در بازرسی از مخفیگاه این فرد مقادیری مواد مخدر مسروقه از قبیل خمیردندان گران قیمت، مواد مخدر و ویتامین های مخصوص و ردیاب مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ارزش ارقام مسروقه پنج میلیارد تومان است که تاکنون دو میلیارد تومان آن کشف شده است.

فرخ پور گفت: مغز متفکر این سارق نیز دستگیر و مشخص شد که این مرد چند ماه پیش در همان داروخانه مشغول به کار بوده که به دلیل تخلف اخراج شده است.

دستگیری کارمند خیانتکار یک داروخانه در شهرک ولیعصر تهران

من به کارمندانم اعتماد کردم

سبحانی پور، مدیر این داروخانه نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: من داروساز هستم و در شهرک ولیعصر داروخانه دارم، مدتی بود که احساس می کردم سرمایه ها رو به اتمام است و برخی داروها تمام می شود. فورا.” به همین دلیل تصمیم گرفتم فیلم دوربین مداربسته را بررسی کنم. من این موضوع را با یکی از کارمندان مورد اعتمادم در میان گذاشتم و تحقیقات خود را شروع کردیم تا اینکه در یکی از فیلم ها یکی از خانم هایی را دیدیم که ماه ها در داروخانه من کار می کرد. او از من دزدی کرد.

این مرد فقیر ادامه داد: در فیلم ها مشخص شد که این فرد یا پول نقد از جیب خود در می آورد و یا مقداری مواد مخدر گران قیمت برداشته و در کیف یا ظرف غذا مخفی کرده است. چند روزی این خانم را زیر نظر گرفتیم و یک روز در جریان سرقت به پلیس مراجعه کردیم و متوجه شدیم که او ماه ها از ما دزدی کرده است.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد این زن مواد مخدر را به مردی که پولش بوده تحویل می داده و پول را برای خود می گیرد که خوشبختانه هر دو متهم دستگیر شدند و از پلیس کمال تشکر را دارم. این خانم نزدیک به سه سال برای من کار کرد و من به او اعتماد کردم، به همین دلیل دوربین ها را مدام چک نمی کردم. اما معلوم شد که در تمام این مدت از من دزدی کرده و تاکنون نزدیک به پنج میلیارد تومان ضرر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا