ترندهای روز

بازداشت ۲ کارگر افغان برای رازگشایی از مرگ مرموز مرد مسن

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بامداد پنجشنبه بیست و پنجم مردادماه ماموران یکی از واحدهای گشت کلانتری ۱۱۹ مهرآباد با بی سیم از مرگ مشکوک مردی مسن مطلع شدند. پس از آن ماموران پلیس آگاهی در محل حضور یافتند و در تماس تلفنی موضوع را به بازپرس قتل پایتخت اطلاع دادند. در ادامه بازپرس با شنیدن اطلاعات اولیه مبنی بر مرگ مشکوک رخ داده در یک منزل مسکونی راهی محل شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک از رادیو کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پخش شد تا تیم بررسی صحنه جنایت به خانه ای ۲ طبقه رفتند که جسد پای طبقه اول دراز کشیده بود. مرحوم ۶۰ ساله به نظر می رسید و در نگاه اول خونی که از سرش جاری شده بود نمایان بود. در عین حال گزارش تیم پزشکی قانونی نیز حاکی از مرگ این مرد بر اثر اصابت جسم سخت به سر بود.

بررسی های اولیه نشان داد که تعدادی از کارگران افغان در طبقه دوم ساختمان مشغول تعمیرات بوده و متوفی نیز ساکن طبقه اول این ساختمان بوده است. به گفته کارگران، پیرمرد برای بررسی خسارت سقف خانه اش به طبقه دوم رفته بود که دقایقی بعد به دلایل نامعلومی دچار این حادثه مرگبار شد.

در حالی که دو تن از کارگران شاهد این حادثه مرگبار بودند، یکی از آنها مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: مشغول کار بودیم که ناگهان متوفی به سراغ ما آمد و مدعی شد سقف خانه اش بر اثر کار ما آسیب دیده است. از ما خواست به خانه اش برویم و سقف را ببینیم. در راه پله ها بودیم که ناگهان در طبقه اول افتاد و سرش به زمین خورد.

در ادامه به دلیل تناقضات این کارگر، کارگر دوم که جوانتر بود مورد بازجویی قرار گرفت و وی نیز در اظهارات خود تناقضاتی داشت. بنابراین حساسیت موضوع افزایش یافت زیرا به نظر می رسید این دو کارگر قصد دارند چیزی را پنهان کنند. در این دستور بازپرس جنایی دستور دستگیری هر دو نفر را صادر کرد و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای ادامه تحقیقات در رابطه با این پرونده با اقدامات اطلاعاتی تعیین شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا