اخبار اقتصاد ایران

بازدید استاندار گیلان از مجتمع دخانیات

افق میهن هادی حق شناس – استاندار گیلان – در بازدید از مجتمع دخانیات گیلان ضمن حمایت از این مجموعه اظهار داشت: این مجتمع با اجرای برنامه های تحول آفرین و با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و استانی توسعه می یابد. از جمله نزدیکی به بنادر و کشتیرانی و منطقه آزاد می تواند با رویکرد کسب سهم موثر از بازارهای جهانی نقش بسیار موثرتری نسبت به قبل ایفا کند.

وی آمادگی خود را برای انجام اقدامات لازم و همکاری در جهت رفع مشکلات و مسائل مطرح شده اعلام کرد و افزود: راهکارهای لازم برای رفع موانع مجموعه دخانیات گیلان در دستور کار قرار گیرد و از طریق وزارت حراست با جدیت پیگیری شود. .

استاندار گیلان گفت: با افزایش ظرفیت های فعلی در حوزه دخانیات، اشتغال مرتبط با این صنعت دو برابر می شود.

به گزارش ایسنا، رشد و سودآوری بلندمدت شرکت، افزایش کمی و کیفی محصولات با استانداردهای جهانی، تجهیز و به روز رسانی ماشین آلات، توسعه بازار و اشتغال پویا و پایدار، مقابله با محصولات قاچاق و بهبود وضعیت کشاورزان دخانیات حمایت از کشاورزان با استفاده از منابع داخلی و تکیه بر توان و تعهد نیروی انسانی مجرب و داخلی از دیگر محورهای مطرح شده در این جلسه بود.

شهیار وهابی – مدیر کل مجتمع دخانیات گیلان – به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولید و اشتغال و همچنین ارتقای این شرکت در سطح کشور و استان پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا