اخبار اقتصاد ایران

بازدید رئیس سازمان صداوسیما از غرفه ایرانسل در نمایشگاه رصتا :: افق میهن

دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما از غرفه ایرانسل در سومین نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری ایران (رستا) بازدید کرد.

به گزارش افق میهن، صبح امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳، حضور دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، مهندس سعید مقیسه قائم مقام سازمان صدا و سیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی (ساترا) و هیئت همراه در ایرانسل. غرفه سومین نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری ایران (رستا)، از سرویس تلویزیون اینترنتی لنز به عنوان بستری برای پخش فیلم، سریال، رویدادهای زنده و شبکه های ایرانسل بازدید کرد.

جبلی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های لنز ایرانسل گفت: افزایش ظرفیت های همکاری مشترک بین صدا و سیما و تلویزیون های اینترنتی به ویژه لنز که با حمایت اپراتور بزرگ ایرانسل در خدمت کاربران بسیاری است برای ما بسیار حائز اهمیت است. ” برگزاری نمایشگاه رستا یکی از راه هایی است که می توان بیش از پیش این ظرفیت ها را شناسایی کرد و برای تحقق اهداف کلان همکاری مشترک برنامه ریزی کرد.

در این بازدید همچنین پیشنهاداتی در زمینه توسعه همه جانبه همکاری های مشترک سازمان صدا و سیما و لنز ارائه شد و بررسی دقیق آن به جلسات کارشناسی آتی موکول شد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

نمایشگاه رستا با اهدافی چون «اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و برقراری ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی، بومی و ملی» «حمایت مادی و معنوی از رسانه صدا و تصویر جامع»، «ایجاد فضای رقابت رسانه ای بین تولیدکنندگان، توزیع کنندگان خدمات و محتوای رسانه ای به منظور ارتقای کیفیت»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا و سیما، ساترا و رسانه ها»، «تقویت و هدایت تولیدات نمایش خانگی و خدمات مناسب و مرتبط با بازنمایی و تصویرسازی مبانی اساسی نظام جمهوری اسلامی از جمله تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ایجاد امید، عزت و ملیت. مرجعیت»، «تبیین، گسترش و اشاعه فرهنگ دینی و دفاع مقدس و توجه به دستاوردهای نوین علمی دانش و محیط زیست»، «بهبود روابط و تعاملات نهاد پخش با گروه خانواده و تولیدکنندگان نمایش خانگی»، «بازیابی، تشویق و توسعه مطالبات مردم در زمینه تولید و نمایش محتوای سالم، «بازاریابی، بازاریابی و عرضه اقتصادی محصولات به نفع «تولیدکنندگان و مشاغل مرتبط با سرگرمی‌های خانگی» و… توسط سازمان تنظیم مقررات برگزار شد. رسانه های صوتی و تصویری جهانی در فضای مجازی (ساترا). پلتفرم‌های دارای مجوز، دستیاران تولید تلویزیون، شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه صدای فراگیر و تصویر و شبکه تلویزیونی خانگی و فعالان این حوزه از جمله سازمان‌ها و مؤسساتی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در مصلی امام خمینی (ره) تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا