بانک و بیمه

‌بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات ایران از روند خدمت‌رسانی شعب بانک

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات ایران، محسن سیفی به منظور بررسی میدانی عملکرد شعب این بانک در ماه پایانی سال به همراه معاون شعبه، معاون طرح و بازرس برنامه ویژه و مدیرکل از دو شعبه بازدید کرد. امور مدیریتی و ارتباطی بانک در جریان فعالیت ها و ارائه خدمات بانکی به مشتریان قرار گرفت و بر دستورالعمل های لازم جهت استفاده از تمامی ظرفیت های بانک در جهت توسعه خدمات و دستیابی به اهداف بانک تاکید کرد.

سیفی همچنین پایبندی به سامانه زیباسازی شعب و تکریم مشتریان، تحقق اهداف شعبه در روزهای پایانی سال، جمع بندی و به روز رسانی امور پایان سال را مورد توجه قرار داد و از مردم و مشتریان در روزهای پایانی سال نیز تشکر و قدردانی کرد. سال

در این بازدیدها سید کاظم مرتضوی اسکویی معاون امور شعب و عبدالله رستمی معاون طرح و برنامه بانک توضیحاتی در خصوص فروش محصولات بانک نوین، رعایت نسبت ها و شاخص های عملکردی و تکمیل شعب ارائه کردند. سبد تعهدات و تسهیلات و همچنین لزوم بهره برداری از ظرفیت سایر محصولات بانک نوین.

در این بازدیدها، مهرداد رضایی، بازرس ویژه مدیرعامل و هدایت نصرالهی، رئیس مدیریت و ارتباطات بانک نیز روند فعالیت شعب و موانع موجود را مورد بررسی قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا