اخبار اقتصاد ایران

بازدید مسئولان قضایی از انبار اداره کل اموال تملیکی استان گیلان

از انبار مرکزی استان در شهر لولمان با حضور مدیر کل جمع آوری و فروش اموال استان گیلان و هیئت نمایندگان قوه قضائیه بازدید شد.

افق میهن پنجمین اردیبهشت ماه، هیئت نمایندگان قوه قضائیه به همراه معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای استان و هیئت همراه و با حضور مدیر کل جمع آوری و فروش اموال استان گیلان از انبار مرکزی استان گیلان بازدید کردند. استان در شهر لولمان.

در این بازدید ضمن بررسی پرونده ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی استان، استقرار اساسی کالا در انبار و جلوگیری از فساد خزانه تا تعیین تکلیف پرونده ها و کالاها به نحو مقتضی ارزیابی شد.

علی اصغر عسگری معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم مرکز گیلان با ابراز خرسندی از عملکرد این سازمان، نگهداری و ساماندهی مناسب کالاهای موجود در انبار، خواستار تداوم و استمرار کالا شد. جدیت در تعیین تکلیف کالا.

هیات دادگستری گیلان پس از بازدید از تمامی کالاها وضعیت فعلی انبار مرکزی اموال استان را مطلوب ارزیابی و اعلام کرد: تمامی کالاهای این انبار دارای گواهی کالا هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. توجه.

در حاشیه این بازدید احمدرضا مقری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات صادر کننده مجوزهای لازم جهت تعیین تکلیف کالا به ویژه اداره کل استاندارد و معاونت سازمان غذا و داروی گیلان تصریح کرد: این دستگاه ها در راستای صدور مجوزهای لازم و پیشبرد هر چه بهتر امور و تعیین تکلیف کالاها، همکاری بسیار خوب و ارزنده ای با این اداره کل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا