اخبار اقتصاد ایران

بازدید معاون وزیر صمت از پروژه های زیرساختی و واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت

معاون وزیر صلح و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از پروژه های زیربنایی و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید کرد.

ایران تحلیل فرشاد مقیمی روز چهارشنبه در سفر یک روزه خود به گیلان از پروژه های زیربنایی و دو واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید کرد.

وی از پروژه های عمرانی و زیربنایی شامل کانال آب های سطحی، کانال فاضلاب، پل، تصفیه خانه، جدول گذاری و آسفالت خیابان های شهرک صنعتی سفیدرود بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در تکمیل و توسعه این پروژه های عمرانی صادر کرد. این پروژه ها با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین از دو شرکت تولیدی آرین سعید و تاک ایرانیان بازدید کرد.

مقیمی در این بازدیدها در جریان مهم ترین ظرفیت ها، توانمندی ها و همچنین مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت و راهکارها و دستورالعمل های لازم را برای رفع برخی موانع ارائه کرد.

وی پیش از این دیداری با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی گیلان داشت و با حضور در شهرک صنعتی لوشان از واحدهای تولیدی و پروژه های زیربنایی این شهرک نیز بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا