خودرو

بازرسی و نظارت شبانه روزی بر عملکرد نمایندگی ها و نیروهای امداد خودرو در طرح نوروزی ١۴٠٣


آنچه دیگران می خوانند:

امداد خودرو مرکز گردشگری و صنعت خودرو به منظور خدمت رسانی بهتر به هموطنان در ایام نوروز ۱۴۰۳ به صورت شبانه روزی بر عملکرد مسئولین و امدادگران نظارت دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی، مطابق با اجرای طرح نوروزی دستگاه های اجرایی کشور، حمایت خودرویی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در راستای سایر نهادها از ۲۰ اسفند در ماه ۱۴۰۲ با استفاده از تمامی ظرفیت ها به ارائه خدمات امدادی به گردشگران و هموطنان در سراسر کشور پرداخت.

حسام هاشمی مدیر آمبولانس مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: در همین راستا در اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳، گروه های گشت، نظارت و بازرسی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی از گره های دفاتر نمایندگی وارد جاده شدند. نحوه کار و ارسال سرویس همچنین گروه های نوروزی از محورهای مواصلاتی شهرها و استان های کشور به ویژه قم، مرکزی، سمنان، قزوین بازدید می کنند.

وی اضافه کرد: ساماندهی امدادگران در جاده ها ( محورهای مواصلاتی)، تمدید برچسب سپرها، لباس پوشیدن امدادگران با لباس نو و جذب امدادگران و کارشناسان مجرب از جمله اقدامات کلیدی پیش از آغاز طرح نوروزی است.

مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی در این طرح همانند سال های گذشته از تمامی ظرفیت های خود اعم از موتورسیکلت سنگین، خودروهای دو دیفرانسیل، موتورسیکلت های امدادی، خودروهای سبک و سنگین استفاده می کند و نیروها و کارشناسان مجرب را برای تسریع و تسهیل امور مستقر می کند. حرکت گردشگران پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با انجام عملیات در گلوگاه ها، معابر و جاده های پر ترافیک از جمله جاده چالوس به کمک آمد.

مسافران نوروزی می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی جاده ها و محورهای کشور از طریق شماره تلفن های ۰۹۶۲۹، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ درخواست کمک خود را به مرکز پشتیبانی جهانگردی و خودروی جمهوری اسلامی ایران ارسال کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. خدمات امروزی و متنوع این مرکز.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا