ترندهای روز

بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

قسمت های «کنترل»، «تنهایی»، «آرام شدن» و «آخر خط» از سریال «شاید برای شما هم بیفتد» ۲۴ و ۲۵ خرداد از شبکه تهران بازپخش می شود.

قسمت “کنترل” از سریال “شاید برای شما هم بیفتد” به تهیه کنندگی اکبر تدریان، دوشنبه (۱۴) خرداد ماه) ساعت هشت صبح از شبکه تهران بازپخش می شود.

این قسمت توسط طلا معتضدی نوشته شده و پوریا سیار، آریستو خوش رزم، خشایار راد، یلدا قشقایی، مرتضی کاظمی، فربد تجویدی در آن به ایفای نقش پرداختند.

اپیزود «کنترل» داستان زندگی پدری به نام عزتی است که مدام پسرش آرش را کنترل می کند. آرش از رفتار پدرش عصبی است و به توصیه دوست جنایتکارش از مغازه اش دزدی می کند. پلیس آنها را دستگیر می کند و عزتی برای آزادی پسرش به پلیس مراجعه می کند و تصمیم می گیرد که از این پس…

اپیزود «تنهایی» به کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی طلا معتضدی دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روی آنتن می رود. در این قسمت ثریا قاسمی، فرداد صفاخو، لیلا عزیزی و… بازی کرده اند.

این قسمت داستان یک زوج مسن است که دور از فرزندانشان زندگی می کنند. این دو برای رهایی از تنهایی از مادر و فرزندی مراقبت می کنند و ….

اپیزود «تا آرام گرفت» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی طلا معتضدی داستان مردی با مشکلات مالی است که باعث می شود همسرش به زندان بیفتد. در جریان تلاش مرد برای به دست آوردن پول، با وقوع حوادث، وضعیت روحی او تغییر می کند. رضا مولایی، بهار نوحیان، بهزاد رحیم خانی و… از جمله بازیگران این قسمت هستند. این قسمت در روز سه شنبه پانزدهم می باشد خرداد ساعت ۱۶:۳۰ بازپخش می شود.

«آخر خط» به کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی جمعه ۱۸ خرداد ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود. در این قسمت بازیگرانی چون آزاده رازی، افشین کتانچی، محمد پارسا قراخانلو و… به ایفای نقش می پردازند. این قسمت از سریال «شاید برای تو…» داستان حدیده است که در هنگام فروش طلاهای پسرش توسط دزدان ناگهان به طلافروشی حمله می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا