اخبار اقتصاد ایران

بازگشایی مجدد سامانه خودروی جانبازان به مدت ۱۰ روز :: افق میهن

سازمان توسعه تجارت از بازگشایی سامانه خودرو برای ایثارگرانی که انصراف داده بودند اما مایل به دریافت مجدد خودرو هستند، از ابتدا شهریور ماه اعلام شده برای ۱۰ روز؛ در این مرحله جانبازان واجد شرایط می توانند خودرو و شرکت واردکننده را انتخاب کنند.

به گزارش افق میهن، در راستای نامه ارسالی سازمان توسعه تجارت به وزارت صنعت، معدن و تجارت که دیروز (۲۹) ارسال شد. مرداد ماه) ارسال شد و مبنی بر واردات خودروی جانبازان است، این امکان برای جانبازان ۵۰ درصد به بالا از طریق شرکت های واردکننده ای که در مراحل قبلی انصراف خود را اعلام کرده بودند، در نظر گرفته شده است، اما اکنون مجدداً حاضر به واردات خودرو از طریق شرکت‌های واردکننده، افزایش تعداد شرکت‌های واردکننده، معرفی برندها و مدل‌های جدید خودروهای فعلی و همچنین تغییر سال ساخت خودروهای پیشنهادی شرکت‌های مذکور، بنا به درخواست برخی از شرکت‌های مذکور ارائه می‌شود. این جانبازان

بر اساس اطلاعیه سازمان توسعه تجارت، سامانه ثبت نام خودروی جانبازان از اواخر هفته آینده راه اندازی می شود. شهریور ماه) برای انتخاب خودرو به مدت ۱۰ روز فعال می شود تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند خودروی خود را در زمان تعیین شده انتخاب کنند.

بدیهی است عملیات واردات خودرو از طریق شرکت های واردکننده خودرو پس از عقد قرارداد بین شرکت و ایثارگران انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا