خودرو

​بازگشت آرامش به بازار خودرو


آنچه دیگران می خوانند:

به گفته فعالان امروز بازار خودرو در ایران، قیمت خودروها با نوساناتی در بازار ارزش گذاری شد و در این شرایط برخی خودروها با افزایش قیمت مواجه شدند و برخی دیگر با کاهش و ثبات بازار ارزش گذاری شدند.

تغییر قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رخ داد که دلار امروز با ثبات بود و به گفته فعالان بازار با نرخ روز گذشته در بازار معامله می شد.

نکته جالب توجه در بازار امروز به دلیل قیمت گذاری در خانواده دنا است به طوری که “دنا پلاس ۶ دنده توربو” رشد ۸۵ میلیونی در بازار و نسبت به “دنا پلاس توربو اتوماتAT” در بازار از نظر قیمت داشته است. با کاهش ۸۳ میلیونی افزایش یافت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از بین محصولات ایران خودرو، قیمت «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما اس ۸»، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، قیمت پژو ۲۰۶ دنده ای در بازار امروز ۵۱۰ میلیون تومان بوده و قیمت نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است. اما «هایما اس ۸ پلاس» که روز گذشته رکورد بیش از ۱۰۰ میلیونی را تجربه کرده بود، امروز با کاهش ۱۰ میلیونی به یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان رسید. همچنین ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در بین خودروهای ایرانی، تارا اتومات وی ۲ امروز ۵ میلیون کاهش را به ثبت رساند و ۸۳۳ میلیون تومان در بازار قیمت داشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد که «دنا پلاس ۶ دنده‌ای توربو» در میان خودروهای ایرانی پرطرفدار امروز قرار دارد و ۸۳۵ میلیون تومان قیمت دارد و ۸۵ میلیون کاهش را به ثبت رسانده، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز با افزایش ۸۳ میلیونی به ۹۱۵ رسیده است. میلیون تومان در بازار . همچنین بررسی ها نشان می دهد پژو ۲۰۷ دنده ای امروز بدون تغییر با قیمت ۶۸۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا