ورزشی

بازگشت بیرانوند پرسپولیس را به‌هم می‌ریزد؛ دروازه‌بان ایرانی یا خارجی جدید جذب کنید

حمید درخشان درباره انتخاب سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: ابتدا امیدوارم گاریدو بتواند خواسته پرسپولیسی ها را برآورده کند و شیرهای سرخ مانند زمان گل محمدی و اسمار به روند خوب خود ادامه دهند. به هر حال باشگاه با بررسی گزینه های مختلف و با توجه به بودجه محدود خود تصمیم به انتخاب سرمربی اسپانیایی گرفت. انشاالله به زودی مجوز کارش صادر میشه تا هر چه زودتر کارش رو شروع کنه. به نظر من هم پرسپولیس و هم گاریدو می توانند به هم کمک کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیمی است که در یک دهه اخیر قهرمانی های زیادی را به دست آورده و برای هواداران این تیم خیلی سخت است که به غیر از قهرمانی راضی باشند. بنابراین گاریدو کار سختی خواهد داشت و باید از همان ابتدا خود را برای یک چالش بسیار سخت آماده کند. قطعا این مربی آگاهانه پرسپولیس را انتخاب کرده و باید به او زمان دهیم تا برنامه هایش را اجرایی کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره محدودیت هایی که پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با آن مواجه شد، اظهار کرد: معتقدم امسال نباید بیرانوند را مماشات کنند. البته شنیدم از کارش پشیمان شده اما باید بگویم اگر بماند پرسپولیس را به هم می زند. بازگشت بیرانوند به این تیم چیزی جز باخت برای پرسپولیس نیست. مدیران باشگاه باید به فکر گزینه جایگزین داخلی خوب باشند و در صورت عدم توافق با دروازه بان ایرانی به دنبال گزینه های خارجی باشند.

درخشان در پاسخ به اینکه اولویت باشگاه تمدید با بازیکنان فصل قبل است، خاطرنشان کرد: اینکه ابتدا باشگاه به دنبال تعیین تکلیف بازیکنان فصل قبل است، اتفاق بسیار خوبی است. قطعا می توانیم از تجربه بازیکنانی مانند پورعلیگنجی، امیری و عالیشاه استفاده کنیم. با توجه به صحبت هایی که در مورد جدایی ترابی و اسماعیلی فر انجام شد، امیدوارم درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه خیلی سریع به فکر تعویض بازیکنان اصلح باشد. مهم این است که اگر همه بازیکنان حفظ شوند، پرسپولیس همچنان برای حضور قدرتمند در آسیا نیاز به جذب بازیکنان خوب در هر سه پست دارد.

وی در پایان درباره قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی و گروه های تیم ملی فوتبال گفت: با نگاهی به دو گروه دیگر باید بگوییم که ایران در گروه خوبی قرار گرفته است. قطر و ازبکستان رقبای مستقیم تیم ملی هستند و باید با احتیاط مقابل آنها بازی کنیم وگرنه دچار مشکل می شویم. به نظر من تیم های دیگر نمی توانند ما را اذیت کنند و اگر غفلت نکنیم برای صعود مستقیم مشکلی نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا