ورزشی

بازگشت سپاهان به صدر جدول

ترکیب سپاهان: پیام نظام، حسین گدرزی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی (۴۰-کارت زرد)، کاوه رضایی (۷۹-رضا اسدی)، رضا شکاری (۶۷-جواد آقایی پور)، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی. ، محمد دانشگر و وحدت حنان اف (۲۰- کارت زرد) (۴۵- صالح حردانی)

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدکی (۵۶- ایمان اکبری)، مهدی محمدی (۷۵- عرفان گرهامی)، خشایار زبرجد، نوید کومار (۶۴- علی وزیری پناه)، صادق بوسابیه، هومان ربیع زاده، میلاد شیخ فخرالدینی (۵۸-). کارت). ۷۵- امید علیپور)، امیرمحمد پناهی، سپهر روزی طلب (۴۵- امیرمهدی دین محمدی) و علی آزادمنش.

بازیکنان سپاهان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۹ محمدمهدی محبی پس از ارسال کاوه رضایی صاحب توپ شد و پس از دخالت شیخاری توپ به این بازیکن رسید اما او با بی دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

پس از آن و در دقیقه ۱۴ ارسال بازیکنان شمس آذر او از سمت چپ خط دفاعی سپاهان به طرز خطرناکی از مقابل پیام فرش و مهاجمان حریف پاس داد.

رضایی گلزن سپاهان مقابل شمس آذر

در دقیقه ۲۳ دروازه ها بسته شد و آریا یوسفی پشت مدافعان شمس قرار گرفت. آذر او صاحب توپ شد و با یک پاس کاوه رضایی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و این بازیکن توانست دروازه خالی را باز کند تا نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در دقیقه ۳۰، سپاهانی ها بار دیگر فرصت گلزنی داشتند که ضربه سر محمد دانشگر از کنار دروازه شمس به بیرون رفت. آذر بیرون رفت

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

بازیکنان سپاهان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ کاوه رضایی در موقعیت خوبی قرار گرفت و ضربه ای را زد که دروازه بان شمس. آذر به خوبی از عهده آن برآمد.

فخرالدینی فرصت گلزنی را از دست داد

در دقیقه ۶۳ شمس آذر او فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست آن را در نزدیکی دروازه قرار دهد و با دخالت دانشمند توپ به بیرون رفت.

این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید و با این پیروزی سپاهان با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا