فرهنگ و هنر

بازیگر خردسالِ روزی روزگاری برادر: مقابل کارگردان کشتی گرفتم و انتخاب شدم! :: افق میهن

بازیگر کودک مینی سریال «روزی برادر» گفت: با کارگردان کشتی گرفتم و برای ایفای نقش انتخاب شدم.

به گزارش افق میهن، کیاشا تنگستانی پور وی بیان کرد: برای این کار یک نمونه کار به زبان بوشهری اجرا کردم، کارگردان کارم را پسندید و من را انتخاب کرد. از من پرسید کشتی بلدی؟ گفتم اگر تمرین کنم می توانم. جلوی کارگردان کشتی گرفتم و او به من تبریک گفت.

همکلاسی ها از بازی من تعریف می کنند

بازیگر مینی سریال «روزی ما برادریم» به کارگردانی محمدرضا آهنج به ایفای نقش می پردازد و از شبکه سوم سیما با اشاره به بازی خود با علیرضا جلالی متولد و آشا محرابی وی گفت: بازی با این بازیگران برایم سخت نبود و به راحتی بازی کردم.

بازیگر جوان سریال زیر زمین درباره تجربه شما از بازی به عنوان نقش اصلی کودک در روزی روزگاری برادر گفت: تجربه خیلی خوبی بود و الان تقریبا من را می شناسند. وقتی به مدرسه می روم، دوستانم، معلمم و مدیر مدرسه از بازی من تعریف می کنند. پروژه جدیدی هم دارم که منتظر تایید نهایی هستم.

تنگستانی پور با اشاره به شروع بازی خود در ۴ سالگی گفت: در ابتدا معروف نبودم. من خیلی فیلم بازی کردم. بعد از اکران فیلم هایم معروف می شوم. تاکنون در ۱۹ فیلم بازی کرده ام.

این بازیگر جوان گفت: با بازی در روزی روزی برادر اتفاق خوبی در سینما برایم افتاد. با این کار بیشتر از قبل دیده می شوم.

سه سال دیگر سیمرغ می گیرم

وی افزود: مشخص نیست چه زمانی جایزه جشنواره فجر را دریافت می کنم. به نظرم دو سه سال دیگر سیمرغ می گیرم.

نقش کتاب و کتابخوانی در بازیگری

تنگستانی پور با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در بیان و ایفای نقش بهتر در آثار تلویزیونی و سینمایی گفت: کتاب های بازیگری، فیلمنامه نویسی و بیان بسیار مفید است. به دنبال خرید کتاب داستان به نام آبشار جاذبه اگه بتونم میخرمش

مادرم به من کمک می کند تا بازیگر بسیار خوبی شوم

تنگستانی پور به حمایت و نقش مادرش در زندگی سینمایی خود نیز اشاره کرد و گفت: مادرم به من کمک کرد، در کلاس ها ثبت نام کرد و با من دیالوگ تمرین کرد. این به من کمک می کند که بازیگر بسیار خوبی شوم. او فیلمنامه های خیلی خوبی برای من می خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا