ترندهای روز

بازیگر دهه ۶۰ در حاشیه تهران چادرنشین شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پس از انتشار خبری در روز چهارشنبه مبنی بر وضعیت سخت یکی از بازیگران نوجوان دهه ۶۰ که در سه فیلم مهم سینمای ایران ایفای نقش کرده و جوایز جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است، به تازگی تصویری از وی دریافت کرده ایم که نشان می دهد. او با دو فرزندش او در باغی در اطراف تهران بدون هیچ حفاظ قابل اعتمادی زندگی می کند و تنها با یک چادر.

مهرداد غفارزاده، نویسنده و کارگردان که پیگیر وضعیت این هنرمند است، گفت: این بازیگر از سه ماه پیش در تلاش بود تا از طریق وام ها و کمک های مختلف، پیش پرداخت یک خانه را تامین کند اما موفق به تامین این مبلغ نشد. سرانجام با دستور تخلیه صاحبخانه مجبور شد خانه را ترک کند و اثاثیه اش را به باغی منتقل کند. فشارهای مالی و عدم حمایت از فیلم باعث شده تا این هنرمند در شرایط بسیار سخت زندگی قرار گیرد.

این کارگردان با اشاره به اینکه در راستای حمایت از این هنرمند که برای حفظ آبروی خود از افشای نام خود پرهیز کرده است، ادامه داد: تصمیم گرفته شده با جمع آوری کمک های مالی شرایط بهتری برای وی و خانواده اش فراهم شود. این کمک ها می تواند به تامین سرپناه مناسب و رفع مشکلات معیشتی این بازیگر کمک کند.

غفارزاده خاطرنشان کرد: در این شرایط از همه هنرمندان، علاقه مندان و متولیان سینما تقاضا می شود در این بحران به کمک این هنرمند بشتابند تا مشکلات او و خانواده اش حل شود و او بتواند به عرصه هنر بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا