ترندهای روز

بازیگر سریال اوشین درگذشت | سایت افق میهن

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

همزمان با پخش مجدد سریال اوشین، خبر درگذشت بازیگر این سریال پخش شد، اما ماجرای واقعی چه بود؟ اوشین مرد یا بازیگر مقابلش؟

بازیگر سریال اوشین درگذشت

سریال اقیانوس که در دهه ۶۰ و ۷۰ از سیمای ایران پخش می شد، اکنون دوباره از شبکه تماشا پخش می شود. اما خبر رسید یکی از بازیگران این سریال درگذشت.

هارو آکاگی بازیگر نقش خانم هیزا در این سریال درگذشت. این بازیگر که در سه سال اخیر از بیماری پوکی استخوان و پارکینسون رنج می برد. سرانجام به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستانی در توکیو درگذشت.

هارو آکاگی در سال ۱۹۲۴ در منچوری به دنیا آمد و اولین بار در سال ۱۹۴۰ جلوی دوربین رفت و با ایفای نقش در سریال بسیار پرطرفدار «اوشین» به شهرت رسید.

سریال «اوشین» علاوه بر ژاپن از شبکه های تلویزیونی حدود ۷۰ کشور دیگر (از جمله ایران با نام «سالهای دور از خانه» در شبکه دو) پخش شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

این بازیگر محبوب حتی در ۶۰ سالگی به فعالیت خود در عرصه بازیگری ادامه داد و در سال ۱۳۹۲ در سن ۸۸ سالگی در نقش اصلی یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت. به این ترتیب کتاب رکوردهای گینس نام او را به عنوان مسن ترین بازیگر برجسته تاریخ سینما به ثبت رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا