ترندهای روز

بازیگر نیسان آبی، شغل دولتی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

طی حکمی از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، مرتضی علی آبادی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون به سمت مشاور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور منصوب شد.

مرتضی علی آبادی چهره شناخته شده سینما و تلویزیون که سابقه ایفای نقش در سریال های لیسانسه ها، هشت و نیم دقیقه، شمعدونی، نیسان آبی، آکازیون و دیزنی فیلم های دینامیت و ورود ممنوع روز دوشنبه در مراسمی برگزار شد. به عنوان مشاور فرهنگی و ورزشی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ. معرفی شد.

علی آبادی مدیریت اماکن ورزشی کشور از جمله مجموعه ورزشی تنیس استقلال، پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی و استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی را در کارنامه خود دارد و هم اکنون به عنوان مدیر اردوی تیم های ملی کاراته مشغول به کار است.

علی آبادی اولین بازیگری است که به عنوان مشاور و فعال اجتماعی در فرجا منصوب شد.

مرتضی علی آبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سال ۱۳۹۳ با سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن حضور در فیلم «ماشین زیبای من» به کارگردانی محسن افشانی را تجربه کرد.

علی آبادی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نقش فردی به نام علی کفاشیان صاحب مسعود را بازی می کرد که تنها به عنوان شباهت اسمی با شخصیت های ورزشی شوخی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا