ورزشی

بازی با العین، بازی مرگ و زندگی است/ ریمونتادا ان‌شاءالله!

النصر در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین می رود. این دیدار دوشنبه شب در حالی برگزار می شود که نماینده عربستان در دیدار رفت خارج از خانه امارات با یک گل شکست خورد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل العین گفت: انشاالله فردا شاهد بازگشت خواهیم بود و پیروز خواهیم شد. زندگی انسان ها بر اساس چالش ها است و ما به دنبال پیروزی مقابل العین هستیم.

وی ادامه داد: بازی فردا بازی مرگ و زندگی است. هر تیمی که ببازد حذف می شود و می خواهیم برنده شویم و به دور بعد برویم. این تفکر ماست.

این فوق ستاره پرتغالی در پایان گفت: نمی توانم به شما قولی بدهم چون فقط انسان هستم. هیچ چیز کامل نیست و نمی توان با قطعیت گفت. زیرا زندگی از اشتباهات تشکیل شده است، اما بهتر است اشتباهات را کاهش دهیم تا بهتر شویم. بعضی از افراد گاهی دچار سوء تفاهم می شوند و رفتار من همیشه خوب درک نمی شود. رفتار قبلی من سوء تفاهم شد و به خاطر آن جریمه شدم اما باید تاکید کنم که به کشوری که در آن بازی می کنم توهین نمی کنم. چنین رفتاری در اروپا طبیعی است. گاهی اوقات علاقه به مسابقه و اشتیاق باعث می شود که اشتباه کنید. چه کسی اشتباه نمی کند؟ اما من عمدا کار اشتباهی انجام نمی دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا