ورزشی

بازی با تیم‌های عربی سخت است/ سقف بودجه مشکل من نیست

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با ملوان در هفته دوم لیگ برتر گفت: به دلیل میزبانی مجبور شدیم به قزوین سفر کنیم و قدردان آنها هستیم. یک اشتباه فردی باعث شد در بازی اول عقب بیفتیم. تیم ما فشار آورد و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم، می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم، اما فرصت نداشتیم و در ضربات آخر کمی بی دقت بودیم. در ابتدای نیمه دوم با صحبت هایی که داشتیم و با انتقال بازیکنان به بازی برگشتیم و می دانستیم که تیم حریف دفاع می کند و به دنبال ضدحمله و اشتباهات ماست. در صحنه ای که گل خوردیم فکر می کنم برای ما کرنر بود اما به هر حال یک اشتباه و شروع زودهنگام تیم حریف و گرفتن یک ضربه ساده باعث شد گل دوم را بزنیم. برای گل دوم آماده بودیم اما گل خیلی بدی زدیم. بعد از گل دوباره توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم.

نکونام افزود: اگر بدشانس نبودیم باید حداقل با دو گل پیروز می شدیم. ما خیلی خوب بازی کردیم. امروز فقط اندونگ، کاکوتا، نیک نفس و فلاح را روی نیمکت داشتیم و بازیکن نداشتیم. آرمان رمضانی مصدوم شد اما باید او را نگه می داشتم. متاسفانه کار بلانکو را درست نکردند که متاسفم. ما باید همه نفرات خود را داشته باشیم و تیم ما کامل نیست. با این تعلیق بازی های تیم ملی امیدوارم بازیکنان جدیدمان بیایند. امروز از تیمم راضی بودم. فکر می کنم باید سه امتیاز این بازی را می گرفتیم.

وی ادامه داد: وقتی تیم گل می زند کل تیم مشکل دارد. گلی که به ثمر رساندیم بازیکنان هجومی ما در دفاع بودند و قطعا فرم ما بهتر می شود زیرا تیم ما کامل نبود و قطعا روز به روز بهتر خواهیم شد. در وقفه بازی های ملی خود را برای جام باشگاه های آسیا آماده می کنیم که می دانید شرایط آنها چگونه است و چیزی که الان برای ما مهم است میزبانی در آزادی است که مایه خیر و برکت است. امیدوارم بتوانیم آنجا بازی کنیم.

نکونام درباره مصدومیت فر عباسی دروازه بان ذوب آهن گفت: آقای نظمی خیلی خوب قضاوت کرد و قضاوتش هم عالی بود. دروازه بان آنها طبق برنامه خوابیده بود و وقت تلف شده ما را عصبی می کرد. بازیکن می رود بیرون اما به او می گویند بخواب تا برانکارد بیاید. دروازه بان آنها می خواهد بازی کند و به او می گویند از روی نیمکت بخواب. من قبلا این کار را انجام داده ام. امروز دروازه بان تیم ملوان بازی را خواباند و داور وقت تلف شده را خیلی کم گرفت.

وی درباره جذب بازیکن جدید گفت: جلالی از روز اول مصدوم بود و من از او شاکی بودم. اگر در روز اول آسیب دیدید، به این معنی است که در تعطیلات کاملاً استراحت کرده اید. بلانکو دو روز مانده به بازی با شمس آذر آرمان رمضانی مصدوم شد، حضور او ما را خوشحال می کند. ما به کمک نیاز داریم. ما دفاع درستی نداریم. آقای سمیعی هرچه من می گویم قبول می کند و باید سریع عمل کند. سایر تیم های مدعی مشکلی ندارند. با مدیران صحبت کردم و گفتم محدودیت بودجه مشکل من نیست. لیست سال گذشته گلکسی نام داشت اما حالا به سراغ تیم رقیب می روند. تیمی که امسال شکست دادیم، پارسال هم می توانستیم شکست دهیم. الان همه تیم ها بازیکن می گیرند و باید هر چه زودتر مشکلات ما حل شود. بازی در مقابل تیم های عربی سخت است.

سرمربی استقلال درباره میزبانی در قزوین نیز گفت: سفر سخت است. دیروز از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر در حال رفت و آمد بودیم. دو ساعت دیگر باید به تهران برگردیم و فردا بازیکنانی که امروز بازی نکردند مسابقه دارند. این چیز درد داره

نکونام در پایان درباره حضور رامین رضاییان در استقلال گفت: رامین بازیکن بزرگی است. زمانی که قبلا با او بازی می کردم، می دانستم که او فوتبال خوبی بازی می کند و آینده درخشانی دارد. خوشحالم که در کنار ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا