ارزهای دیجیتال

بازی تلگرام پیکسل تپ و برنامه‌های توسعه لایه دوم پیکسل ورس

Pixelverse اکنون توکن PIXFI خود را در شبکه باز (TON) راه‌اندازی کرده است و برنامه‌هایی را برای توزیع گسترده برای پاداش دادن به بازیکنان و توسعه آینده یک شبکه لایه دوم مقیاس‌پذیر در شبکه TON اعلام کرده است.

معرفی و فعالیت بازار توکن PIXFI

توکن PIXFI در شبکه باز (TON) راه اندازی شد و به سرعت توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. در زمان نگارش این مقاله، PIXFI در حدود ۰.۰۲۴ دلار معامله می شود. با این حال، قیمت این توکن نوسانات قابل توجهی را نشان می دهد که برای توکن های تازه راه اندازی شده رایج است.

توکن PIXFI مجموعاً ۵ میلیارد توکن عرضه می‌کند که ۱۳.۶ درصد آن در حال حاضر در گردش است که نشان‌دهنده ارزش بازار حدود ۱۷ میلیون دلار و حجم معاملات حدود ۲۶ میلیون دلار از زمان عرضه آن است. این راه‌اندازی زمینه را برای فاز بعدی Pixelverse، از جمله توزیع گسترده بین بازیکنان PixelTap فراهم می‌کند.

جزئیات توزیع برای پخش کننده های Pixel Tap

از ۲۵ ژوئیه، بازیکنان Pixel Tap می‌توانند NFT دریافت کنند که نادر بودن آن به سطح آنها در بازی بستگی دارد. توکن‌های PIXFI بین دارندگان NFT‌های کمیاب توزیع می‌شوند، در حالی که دارندگان NFT‌های رایج یا غیرمعمول، توکن‌ها را دریافت نخواهند کرد.

بازیکنانی که فورا توکن های PIXFI خود را ادعا می کنند، تنها ۱۰ درصد از توکن های اختصاص داده شده به آنها را دریافت می کنند. ۹۰٪ باقیمانده به استخرهای PIXFI بازگردانده می شود. بازیکنان می‌توانند با ادامه تعامل با Pixel Tap و داشبورد Pixelverse، رمزهای اضافی را باز کنند، مشابه مکانیک‌های پاس نبرد در بازی‌های سنتی Web2.

پیشرفت‌های آینده Pixel China در TON

شبکه آزمایشی Pixelchain قرار است هفته آینده راه اندازی شود و اولین زنجیره EVM در TON خواهد بود. این شبکه لایه دوم توسعه و بهره برداری از بازی ها و برنامه های کاربردی را در اکوسیستم Pixelverse تسهیل می کند.

ابتکارات اخیر Pixelverse، از جمله راه‌اندازی توکن PIXFI، توزیع آتی و راه‌اندازی Pixelchain، بر تعهد کنسرسیوم به نوآوری و مشارکت اجتماعی در فضای بازی‌های رمزنگاری تاکید می‌کند. با رشد پایگاه کاربر و پیشرفت‌های عمده در افق پروژه، Pixelverse آماده است تا تأثیر قابل‌توجهی بر اکوسیستم TON و بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن تنها در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه بوده و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا