ترندهای روز

بازی مافیا؛ مقدمه‌ای برای شروع موبایل‌قاپی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

از زمستان سال گذشته شکایت هایی مبنی بر شناسایی و تعقیب رهگذران توسط دو جوان موتورسیکلت مطرح شد و در یک لحظه با حمله به آنها با چاقو گوشی و هرچیزی که با ارزش بودند به سرقت بردند.

با ثبت این شکایات، بازپرس شریفی وند از شعبه سوم بازپرسی دادسرای سرقت تهران، تحقیقات را آغاز کرد و مشخص شد که علاوه بر سرقت هایی که از عابران انجام داده اند، در برخی موارد که شیشه خودرو پایین بوده، آنها به راننده پشت چراغ قرمز نزدیک شده و یک گوشی یا گردنبند دستگیر شده اند.

یکی از مالباختگان یکی از شرکت کنندگان مسابقه قوی ترین مردان ایران بود که سارقان به طور تصادفی او را برای سرقت افق میهن کردند و در حالی که در شمال غرب تهران با خودروی خود در حال رانندگی بود گوشی ۷۰ میلیون تومانی او را سرقت کردند.

تحقیقات برای شناسایی این باند ۲ نفره ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش این دو نفر در آخرین سرقت با چند خودرو تصادف کردند که به این ترتیب یکی از سارقان مجروح شده در این حادثه جا ماند اما همدستش با موتورسیکلت متواری شد. . انجام داد

مظنون مجروح با کمک مردم و پلیس دستگیر شد و با کمک دوستش به سرقت های خود اعتراف کرد. می گفت دوستش سه بار به خاطر تماس تلفنی به زندان رفته اما خودش سابقه ندارد.

این متهم درباره نحوه آشنایی با همدست فراری خود نیز گفت: برای مافیا بازی به قهوه خانه می رفتم که با همدستم آشنا شدم و با هم دوست شدم. وقتی رابطه ما صمیمی تر شد، او به من پیشنهاد دزدی را داد.

این متهم درباره سرقت گوشی شرکت کننده مسابقه قوی ترین مردان ایران نیز گفت: پس از سرقت گوشی عکس او را در اینترنت جست و جو کردیم و به بهانه بازگرداندن گوشی می خواستیم از او اخاذی کنیم اما موفق نشد.

در حال حاضر تحقیقات در خصوص سرقت های این باند دو نفره ادامه دارد و دستگیری متهم فراری این پرونده در اولویت پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا