ترندهای روز

بازی همسترکامبت و قوانین آن

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

همستر کمبت چیست؟

دلیل این حجم، گسترش بازی «همستر کمبت» است آبان سال ۱۴۰۲ به زمانی برمی گردد که نسخه اولیه «نات کوین» به عنوان نوعی ربات تلگرام منتشر شد. روباتی که به کاربران اجازه می داد با ضربه زدن روی یک سکه ارز دیجیتالی به نام Notcoin استخراج کنند و پس از چند ماه زمانی که سازندگان این بازی «Notcoins» را روی بلاک چین منتشر کردند، خرید و فروش ارز «Notcoin» در صرافی ها آغاز شد. موضوعی که خیلی زود «نات کوین» را به شهرت رساند و راه را برای معرفی بازی جدیدتری باز کرد.

“همستر مبارزه” توسط فروردین امسال معرفی شد و کم کم کاربران را به خود جذب کرد تا اینکه در نهایت به دلیل تجربه نقدینگی سکه های «نات کوین» در صرافی ها، این بازی ناگهان سر و صدای زیادی به پا کرد. Hamster Combat یک بازی تلگرامی است که در آن کاربر می تواند تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی خود سکه های مجازی به دست آورد. سکه هایی که فقط به پول واقعی تبدیل می شوند، زیرا تا زمانی که این پروژه در صرافی ها تعریف نشود، قیمت همستر کامبت مشخص نخواهد شد و حتی معلوم نیست این بازی به پایان خوش «نات کوین» می رسد یا خیر. .

مبارزه با همستر در تلگرام

جالب است بدانید که بازی همستر کامبت در واقع بر روی پلتفرم تلگرام اتفاق می افتد، حتی کسانی که از پیام رسان تلگرام استفاده نمی کنند، به محض ورود به بازی همستر کامبت، با اولین کلیک به اپلیکیشن تلگرام متصل می شوند. که می توانند روی این پلتفرم بازی کنند. do این در حالی است که پاول دروف صاحب تلگرام چند روز پیش خبر انفجار بمب در تلگرام را اعلام کرده بود و گویا بازی همستر کامبت همان بمب است.

دلیل این حجم از استقبال مردم از رباتی که حتی نمی توان آن را بازی گذاشت، چیست؟ همچنین وقتی حتی از ماهیت کاری که انجام می دهند اطلاعی ندارند و فقط برای اینکه عقب نمانند ضربه می زنند و بعد توضیح می دهند که «رباتی که اطلاعات شخصی از ما دریافت نکرده، تلگرام فقط به آن داده است. تیک آبی.” قرار نیست چیزی بپردازیم. پس زدیم، چه دیدی، شاید پولم را گرفتیم!»

مبارزه با همستر

همستر کمبت خطرناک

با این حال، هنوز برخی عدم قطعیت های بزرگ در مورد این بازی وجود دارد. اول اینکه میزان دسترسی این بازی به اطلاعات شخصی افراد هنوز مشخص نیست. دوم اینکه اصلا معلوم نیست این سکه ها در آینده تبدیل به پول می شود یا خیر؟ در نهایت آیا همستر کمبت می تواند از حضور این تعداد کاربر پشتیبانی کند؟

برای شروع بازی همستر کمبت و جمع آوری سکه های مجازی ابتدا باید ربات تلگرام پروژه را اجرا کنید. برای این کار به یک اکانت تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

وارد ربات تلگرام همستر کمبت شوید

زومیت نوشت: پس از ورود به ربات همستر کامبت در تلگرام، متن خوش آمدگویی با گزینه شروع بازی نمایش داده می شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه بازی منتقل شوید. در منوی پایین این بازی قسمت های Exchange، Mine، Friends، Earn و Airdrop را مشاهده می کنیم که هر کدام را توضیح می دهیم.

بخش تبادل

در قسمت Exchange بازی همستر کمبت که صفحه اصلی محسوب می شود، می توانید یک سکه بزرگ با نماد بازی یعنی همستر را مشاهده کنید که با ضربه زدن روی آن می توانید سکه های مجازی جمع آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مانند تعداد سکه های کسب شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می شود.

صفحه اصلی بازی همستر کمبت

صفحه اصلی بازی همستر کمبت

صفحه تقویت کننده هامستر کمبت

صفحه همستر کمبت بوست

با ضربه زدن روی Boost به بخش تقویت‌کننده‌های بازی می‌روید. در بالای صفحه Boost و تحت عنوان Free daily booster، گزینه Full Energy را داریم که با ضربه زدن روی آن می توانید به طور مداوم ضربه بزنید تا سکه ها را تا سقف مشخصی که با نماد رعد و برق نشان داده شده است، دریافت کنید. در قسمت Booster ها دو گزینه Multitap و Energy limit داریم که به ترتیب برای افزایش تعداد سکه های دریافتی در هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی استفاده می شود.

بخش معدن

در قسمت Mine بازی، می توانید با پرداخت مقداری از سکه های جمع آوری شده، کارت های استخراج را خریداری کنید. با خرید هر یک از این کارت ها به صورت روزانه یا ساعتی و کاملا اتوماتیک سکه کسب خواهید کرد. برای مثال در تصویر زیر با خرید یک کارت جفت بیت کوین و پرداخت ۲۵۰ سکه، سیستم بازی به صورت خودکار در هر ساعت ۴۰ سکه به حساب شما اضافه می کند.

بخش معدن بازی همستر کمبت

صفحه اصلی ماین در همستر کمبت

بخش معدن بازی همستر کمبت

خرید کارت استخراج اتوماتیک سکه در همستر کمبت

بخش Friends،Earn و Airdrop

با اشتراک گذاری لینک دعوت انحصاری خود در بازی همستر کمبت، می توانید جوایزی را دریافت کنید که به صورت سکه به حساب شما اضافه می شود. با هر دعوت موفق، ۵۰۰۰ سکه دریافت خواهید کرد و در صورتی که کاربر هدف دارای اکانت پریمیوم تلگرام باشد، این جایزه به ۲۵۰۰۰ سکه افزایش می یابد.

صفحه دوستان بازی همستر کمبت

صفحه کسب درآمد همستر کمبت

صفحه ایردراپ همستر کامبت

در قسمت Earn می توانید با انجام کارهای ساده مانند عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه X (توئیتر سابق) و … سکه های اضافی به عنوان جایزه دریافت کنید.

در نهایت بخش Airdrop را داریم که می توانید مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آنها را مشاهده کنید. در حال حاضر مذاکرات با صرافی ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری های کلیدی به پایان رسیده است و تنها مرحله لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

آیا همستر کمبت قانونی است؟

به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان گفت که همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری.

بازی همستر کمبت با پس زمینه مشکی و آبی تیره

همکاری همستر با صرافی های ارزهای دیجیتال مانند BingX به این معنی است که احتمالاً در آینده شاهد لیست شدن توکن آن در صرافی های ذکر شده خواهیم بود و در این صورت قیمت ارز همستر کمبت مشخص خواهد شد. البته، در حال حاضر، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به بازی کردن و جمع آوری سکه ادامه دهیم.

تاریخ انتشار توکن همستر Combat

سوال بسیاری از کاربران این است که بازی Hamster Combat چه زمانی در لیست قرار می گیرد؟ طبق برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالا در ماه جولای منتشر خواهد شد (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های ارزهای دیجیتال متمرکز می‌شود و اگر این اتفاق افتاد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر ارزهای رمزنگاری معتبر مانند بیت‌کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.

همچنین اگر Hamster Kombat در صرافی ها لیست شده است، می توانید توکن های خود را در یک کیف پول سخت افزاری یا یک کیف پول نرم افزاری نگهداری کنید تا در آینده ارزش آنها افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا