اخبار اقتصاد ایران

بازی همستر قانونی است؟ | تا چه زمانی برای بازی همستر کامبت در تلگرام وقت داریم؟

با توجه به وقت صبح تعداد آنها هر روز بیشتر می شود. طبق گفته سازندگان، همستر کامبت بیش از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

اگرچه در حال حاضر Hamster Combat فقط یک بازی است، اما امکان airdrop آن وجود دارد.

این بدان معناست که افرادی که سکه‌های درون بازی جمع‌آوری می‌کنند احتمالاً واجد شرایط ایردراپ در طول TGE (رویداد تولید توکن) خواهند بود.

به عبارت دیگر، اگر پروژه در صرافی ها درج شود، قیمت ارز همستر به هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند تعیین می شود و در این صورت امکان فروش سکه ها و تبدیل آنها به پول واقعی وجود خواهد داشت.

توکن همستر کمبت احتمالا در ماه جولای منتشر خواهد شد (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال می شود.

اگر این اتفاق افتاد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر ارزهای رمزنگاری معتبر مانند بیت‌کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.

اما مشخص نیست که آیا زمان به پایان می رسد یا می توانید پس از لیست شدن از بازی درآمد کسب کنید.

آیا همستر کمبت قانونی است؟

به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان مستقیماً گفت که همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری.

با این حال، طبق برخی نشانه ها، همستر در نهایت می تواند به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه ها، مشارکت استراتژیک آن با صرافی هایی مانند BingX است.

مهم: آینده همستر مبارزه واقعاً روشن نیست و هیچ تضمینی وجود ندارد که به پول واقعی تبدیل شود. پس این ارجاع را تاییدی برای کسب درآمد تلقی نکنید.

آیا همستر حساب ها را خالی می کند؟

با توجه به اینکه بازی همستر روی پلتفرم تلگرام فعال است و این نرم افزار نیاز به فیلترشکن دارد. گمانه زنی های تلخ پیرامون این بازی دور از ذهن نیست.

به گزارش خبرنگار فناوری آیونا، “فرصت های زیادی در زندگی ایجاد می شود، اما این فرصت ها محدود است، از این فرصت برای پیوستن به خانواده ۸۰ میلیونی همستر استفاده کنید.” بعید است که در پیام رسان تلگرام فعال باشید و این روزها با این پیام مواجه نشده باشید.

Hamster Combat جدیدترین بازی دنیای بازی های رمزنگاری تلگرام است که کاربران می توانند تنها با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش دستگاه خود سکه های مجازی به دست آورند، اما اینکه آیا واقعا امکان تبدیل این سکه ها به پول واقعی در آینده وجود دارد، هنوز مشخص نیست.

آیا بازی همستر قانونی است؟

پلتفرم بازی همستر کمبت تلگرام است پس باید فیلترشکن خود را روشن کنید. بنابراین نمی توان این بازی را منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران تلقی کرد، زیرا «طبق مصوبه مرکز ملی فضای مجازی، استفاده از ابزارهای ضد فیلتر به جز مواردی که دارای مجوز قانونی هستند، ممنوع است. ” و بعید است که بازی همستر جزو استثنائات باشد. بنابراین ورود شما به این بازی اگر مجرمانه نباشد حداقل قانونی نیست.

همستر; فیشینگ یا بدافزار؟

آیا این بازی نرم افزار مخرب است یا بدافزار؟ خبرنگار تابناک با چند تن از مسئولان در این باره گفت‌وگو کرد اما هیچ‌کدام پاسخ روشنی به این سوال ندادند، اما با توجه به صحبت‌های این مسئولان، به نظر می‌رسد نباید آنقدر به این نرم‌افزار بدبین بود، زیرا نیاز به فیلتر دارید. شکن برای استفاده از این برنامه، شاید در این بین اتفاقات وحشتناک دیگری برای شما رخ دهد.

تنها نقطه قطعی همستر!

باید صبر کرد و دید این نرم افزار واقعی است یا نه! و آیا ممکن است با کلیک روی لینک همستر اکانت شما خالی شود یا خیر؟ اما یکی از مسئولین در پاسخ به پیگیری های متعدد خبرنگار تابناک تنها به این نکته اشاره کرد: «تا این لحظه تنها چیزی که می توان در مورد این نرم افزار گفت این است که وقت مردم را تلف می کند که آیا اطلاعات کاربر از آن استفاده می کند. یا می توان حساب ها را دستکاری کرد.” یا اینکه آیا این نرم افزار قابلیت درآمدزایی دارد یا خیر، بعداً با قطعیت در مورد آن صحبت می کنیم»/تابناک

داستان بازی کریپتو همسترکامبت چیست؟

کمتر از یک ماه است که موضوع ارزهای رمزپایه با محبوبیت بازی کریپتو همسترکامبت دوباره رایج شده و سوالات زیادی را در این زمینه ایجاد کرده است.

به گزارش تسنیم، حدود یک ماه پیش بود که خبر درج نت کوین تلگرام بار دیگر موجی از بحث ها را درباره ارزهای دیجیتال و سکه های دیجیتال در فضای مجازی کشور ایجاد کرد.

اگر بخواهیم خیلی ساده و سریع موضوع را خلاصه کنیم باید بگوییم که تلگرام در رقابت با دیگر پلتفرم ها از ارز خود رونمایی کرد و مدتی بعد موضوع رسمی شدن مبادله این ارز سر و صدای زیادی به پا کرد.

در واقع، زمانی که یک پروژه ایردراپ (ارز دیجیتال رایگان توزیع شده) در صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست می‌شود، خرید و فروش ممکن می‌شود و ارزشمند می‌شود.

همین جرقه کافی بود تا پروژه های مشابه NatCoin در قالب یک سری بازی های رمزنگاری شده روی پلتفرم کانال های تلگرامی راه اندازی شود و «همسترکامبت» یکی از این پروژه ها در قالب ربات تلگرامی بود که در کمتر از ۱۰ روز، با ایجاد غیرمنتظره طیف گسترده ای طرفداران را جذب کرد.

این تبلیغات غیرمتمرکز در فضای مجازی و واقعی تا جایی پیش رفت که در یکی دو روز گذشته، پیام های متعدد JOINED TO TELEGRAM برای کاربران سنتی تلگرام شگفتی ساز شد.

به نظر می رسد کاربران زیادی تحت تاثیر فضای تبلیغاتی درخواست استفاده از این فضای جدید و ناشناخته را برای کسب درآمد نجومی و ساده کرده اند.

به طور خلاصه، پس از عضویت در ربات تلگرام Hamster Combat، گزینه های مختلفی از کلیک مستقیم تا بازی های پازلی ساده برای جمع آوری سکه های بی ارزش در اختیار کاربر قرار می گیرد.

به نظر می رسد انگیزه اصلی حضور اقشار مختلف در این فضا کسب درآمد ساده از طریق تبلیغات گسترده ای است که از سمت کانال های تلگرامی آغاز شده است.

اگرچه مدل درآمدزایی این سازمان در حال حاضر نامشخص است، اما تحت تأثیر فضای روانی همه گیر، تقاضای قابل توجهی برای همگام شدن با خرید سکه های رایگان که در حال حاضر بی ارزش هستند ایجاد شده است.

همانطور که مشخص است این موضوع علاوه بر درآمد مبهم و نامعلوم هزینه هایی را نیز به کاربران تحمیل می کند.

در حال حاضر به دلیل فیلتر بودن تلگرام در کشور، تقاضا برای فیلترشکن دوباره بالا رفته و زمینه جدیدی برای کسب سود برای صاحبان این مشاغل ایجاد شده است.

همچنین، نباید از اتلاف زمانی که این بازی های رمزنگاری برای بازگشت هایی که آینده آنها مشخص نیست به کاربران تحمیل می کنند غافل شویم. از سوی دیگر به نظر می رسد جدای از استهلاک گوشی های تلفن همراه که سالانه بالغ بر ۳ میلیارد دلار برای واردات آن هزینه می شود، از هزینه های سربار نیز می باشد. برخی از اشغال پهنای باند اینترنت در کشور نیز نادیده گرفته شد.

به نظر می رسد با توجه به اهمیت ابعاد اجتماعی و اقتصادی موضوع، نهادهای مرتبط در دولت نیز باید در این خصوص شفاف سازی کنند.

بر این اساس وزارت ارتباطات، مرکز ملی فضای مجازی و سایر نهادهای تخصصی باید با تبیین ابعاد مختلف موضوع برای مردم درباره پدیده های جدیدی که در حوزه فضای مجازی ایجاد می شود، اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا