اخبار اقتصاد ایران

باز فعال سازی ۱۱۶ واحد جهت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۸۲۴ نفر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در کارگروه نظارت بر طرح های صنعتی و غیر صنعتی استان گفت: با فعال سازی مجدد ۱۱۶ واحد و بهره برداری از این واحدها برای ۸۲۴ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

ایران تحلیل پنجمین جلسه کارگروه نظارت بر طرح های صنعتی و غیر صنعتی استان به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی گیلان با حضور “فرشیدی” بازرس و نماینده سازمان بازرسی استان “محبوبی” برگزار شد. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان. جمعی از مدیران و معاونان شرکت شهرک های صنعتی و سازمان بازرسی و تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی غیرفعال شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی استان برگزار شد.

«مهدی محبوبی حسن کیاده» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در خصوص اهداف برگزاری جلسات کارگروه نظارت بر طرح های صنعتی و غیر صنعتی استان اظهار داشت: این جلسات با هدف فعال سازی مجدد واحدهای راکد با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مدظله العالی. و تحقق شعار سال برگزار می شود.

وی افزود: طی سال جاری ۵ جلسه کارگروه نظارت بر واحدهای صنعتی و غیر صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی استان تشکیل شده است که تعداد پرونده های ارائه شده در این جلسات ۱۶۴ مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با بیان اینکه تعداد پرونده های مختومه شده طی سال جاری ۴۸ پرونده است، خاطرنشان کرد: این تعداد پرونده پس از بحث و بررسی در کارگروه نظارت و همچنین هیات مدیره شهرک های صنعتی نهایی شده است. شرکت.

مهندس محبوبی تعداد واحدهای فعال شده را ۱۱۶ واحد ذکر کرد و گفت: میزان اشتغال مستقیم پس از بهره برداری مجدد واحدهای فعال شده ۸۲۴ نفر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا