ورزشی

باسابقه‌ترین سرمربی اسپانیا در ایران!

انتخاب لوکاس آلکاراز اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی مازندران واکنش های مختلفی را در فوتبال اسپانیا به همراه داشته است و روزنامه آس نیز به این خبر پرداخته است.

آس در همین رابطه نوشت: این سرمربی گرانادایی که بیشترین حضور را در فوتبال حرفه ای در اسپانیا دارد، هدایت نساجی مازندران را برعهده خواهد داشت که این فصل در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال نیمار هم گروه بود. پاکو خمس و خوان ایگناسیو مارتینز اکنون سرمربیان ایران هستند.

روزنامه معروف مادریدی نیز نوشت: سرمربی گرانادا با سابقه بسیار طولانی و ۸۰۶ بازی در سطوح مختلف فوتبال اسپانیا بین لالیگا (۲۷۴)، لالیگا دو (۳۵۸) و سطح سوم (۱۴۳) به اضافه ۵۳ کوپا دل ری. ظاهر (او یک بار فینالیست بود، مدیریت نساجی را بر عهده خواهد داشت.

در پایان این گزارش آمده است: مدیران باشگاه به سراغ تجربه آلکاراز رفته اند که علاوه بر سابقه طولانی مربیگری در لالیگا، پیش از این تجربه هایی در خارج از کشور در یونان و قبرس داشته است. بیست و سومین مرد گرانادایی به ایران سفر می کند تا هر چه زودتر در پست حساس لیگ به تیم جدیدش بپیوندد.

لوکاس الکاراز ۵۷ ساله در حالی به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد که این تیم با استعفای مهدی رحمتی و قرار گرفتن در انتهای جدول در نیم فصل دوم شرایط سختی را پیش رو خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا