فرهنگ و هنر

«باغ کیانوش» و «صبحانه با زرافه‌ها» آبان‌ماه به سینماها می‌آیند :: افق میهن

فیلم باغ کیانوش از ابتدا آبان ماه میزبان مخاطبان خود در سینماهای سراسر کشور است. همچنین دوم آبان تاریخ اکران «صبحانه با زرافه ها» اعلام شد.

به گزارش افق میهن، «باغ کیانوش» اولین تجربه کارگردانی بلند سینمایی رضا کشاورز حداد سال گذشته در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در روزهای گذشته در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز به نمایش درآمد.

بر اساس اعلام روابط عمومی این فیلم، قرار است همزمان با آغاز هفته نوجوانی آبان، «باغ کیانوش» در سینماها اکران شود.

این فیلم برنده سه پروانه طلایی بهترین فیلم و بهترین دستاورد فنی و هنری و جایزه بخش نوجوان از سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان شد.

شهرام حقیقت دوست، علیرضا آرا با حضور عباس جمشیدی فر و همچنین مجید پتکی، مهدیه نساج، لادن جفاوند و مهدی فریضه بازیگران این فیلم هستند که در آستانه اولین تیزر آن به طراحی و تهیه کنندگی امید رونمایی شد. میرزایی.

این اثر که محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد توسط موسسه پخش می شود. بهمن سبز به عهده دارد، با پشتوانه اقتباسی، مخاطب را به دنیایی پر از فانتزی های ماجراجویانه و جسورانه چند نوجوان دعوت می کند. نوجوانانی که قرار است دنیای بزرگسالان را نجات دهند.

علاوه بر «باغ کیانوش» که از ابتدا آبان فیلم «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت نیز در اکران است آبان در سینماها اکران خواهد شد.

بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، هادی حجازی فر و بیژن بنفسه خواه در دومین فیلم سینمایی صحت به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بازی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا