ورزشی

باقری به استقلال نمی رود

باقری که با استقلال قهرمانی در جام حذفی و دو نایب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ بیستم از آبی پوشان جدا شد و به گلگهر سیرجان پیوست و سپس برای مس رفسنجان بازی کرد. ، اما اکنون او فرصت بازگشت به استقلال را دارد که البته نیاز به رضایت باشگاه مس است.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت و گو با “ورزش سه”، در خصوص احتمال جدایی فرشید باقری و پیوستن به استقلال یا نساجی مازندران برای میثم تیموری، گفت: در حال حاضر هیچ نامه ای به صورت رسمی به باشگاه ما ارسال نشده است. برای درخواست بازیکن.” و تماسی برقرار نشده است اما شاید خود بازیکن پیشنهادی داشته باشد و بگوید قصد رفتن دارد.

وی یادآور شد: شاید باید بگوید من پیشنهاد دارم و می خواهم بروم و این موضوع رسانه ای شود اما دلیلی برای جدایی بازیکنان ما وجود ندارد و هنوز مذاکره رسمی انجام نشده است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره اعضای جدا شده این تیم گفت: تاکنون تنها محسن آذرباد و علی اصغر صادقی از تیم جدا شده اند.

پورمحمدی یادآور شد: صادقی نسب در حالی به پیکان رفت که یکی از بازیکنان بومی ما بود و چون در مس رفسنجان فرصت پیدا نکرد تیمش را عوض کرد وگرنه اجازه جدایی نداشت. صادقی بازیکن بومی ما بود و دوست داشتیم جایی برود که بتواند بازی کند و ارتقا پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیمش گفت: سمت سرمربیگری تا پایان امشب مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا