اخبار بورس

بالاترین نرخ درآمد ثابت را به مشتریان پرداخت می‌کنیم/ مزیت رقابتی خوب “فیروزه” در مدیریت سبد‌های اختصاصی

مدیرعامل شرکت توسعه سابدگردان:

مدیرعامل شرکت سابدگردان رشته فیروزه گفت: فیروز بتوچه از مزیت رقابتی خوب و شهرت خوبی در مدیریت پرتفوی خود برخوردار است. از این رو، این شرکت محصولاتی مانند سبدهای “صف فیروز” و “ایمن فیروزه” را نیز تولید کرده است که محصولات مقرون به صرفه ما هستند. محصولات در معرض خطر

فاطمه سرکاری مدیرعامل شرکت صابادگردان رشته فیروزه در گفتگو با اخبار بورسا وی در خصوص وجوه اهرمی این شرکت گفت: کمترین ریسک و یا حتی بالاترین ریسک را در گروه مالی فیروزه داریم.

وی افزود: کم ریسک ترین محصولات گروه مالی فیروزه، صندوق های اوراق قرضه مانند «فیروزا» و «ساحل آرام فیروزه» هستند. صندوق ها از یک سو صندوق های ابطال و مشارکت در سود هستند و از سوی دیگر ETF هستند که قیمت آن در تابلوی معاملات افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت سبدگردان رشته فیروزه در این خصوص ادامه داد: علاوه بر این، فیروزه بتوچه از مزیت رقابتی خوب و شهرت خوبی در مدیریت سبدهای خود برخوردار است و محصولاتی مانند سبدهای «ایمن فیروزه» و «ساب فیروزه» را نیز توسعه داده است. که محصولات ما کم خطر هستند. این محدوده همچنان شامل پرخطرترین محصولات ما است. پورتفولیوهای ریسکی هم داریم. پورتفولیو فیروزه بی باک که یک سبد پر ریسک است و برای این سبدها از استراتژی های پر ریسک استفاده می کنیم. هدف این سبدها مشتریانی است که دوست دارند ریسک کنند و در واقع جسورانه سرمایه گذاری کنند.

سرکاری تصریح کرد: این طیف وسیع شامل انواع پرتفوی سرمایه گذاری و استراتژی های مختلف است. در مورد صندوق باید گفت؛ ما “صندوق سهام موفقیت ترکیه” را داریم که نقدینگی را تضمین می کند. این به مشتریان اطمینان می دهد که سرمایه گذاری در این صندوق نوعی سرمایه گذاری در سهام است که امکان نقدینگی را برای آنها فراهم می کند. اگر سرمایه گذاران بخواهند با شاخص حرکت کنند و سرمایه گذاری کنند، صندوق «شاخص شرکت فیروز» را نیز داریم که در بازار با نماد «فیروزه» معامله می شود.

وی همچنین توضیح داد: اگر به سطح بالاتری برویم، صندوق سهام «دریای آبی فیروزه» را داریم که با نماد «دریا» در بازار قابل معامله است و استراتژی آن نسبت به «موفقیت فیروزه» استراتژی ریسک‌تری است. پس از آن ما “صندوق موج”، صندوق اهرمی خود را داریم که بازار نیز آن را ترجیح می دهد. استراتژی ما برای این صندوق، دستیابی به بالاترین نسبت اهرمی در بین صندوق های اهرمی در بازار سرمایه است.

مدیرعامل شرکت صابدگاداران رشته فیروزه در ادامه گفت: با توجه به اینکه ماهیت صندوق های سرمایه گذاری فیروزه همگن است و همگی از ساختار و ترکیب پرتفویی که از سوی سازمان بورس بر اساس ضوابط و ضوابط اعلام شده پیروی می کنند، سعی بر ایجاد آن شده است. مزیت رقابتی برای همه سازها. بیایید خودمان و ابزارمان را با این کار معرفی کنیم.

سرکاری خاطرنشان کرد: در صندوق های اوراق قرضه همواره بالاترین نرخ سود اوراق با درآمد ثابت را به مشتریان خود ارائه می دهیم. در صندوق اهرمی ما همیشه بالاترین نسبت اهرمی را خواهیم داشت و سعی کرده ایم آن را حفظ کنیم. از زمان پذیره نویسی به همه پذیره نویسان قول داده ایم که بالاترین نسبت اهرم را داشته باشیم. زیرا اگر مردم بخواهند سهام را به صورت اعتباری بخرند، به راحتی می توانند با ورود به صندوق اهرمی این کار را انجام دهند و نسبت اهرمی تبدیل به نسبتی می شود که می توانند با آن وام بگیرند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا