ترندهای روز

بالاخره علت مرگ چندلر سریال فرندز مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط پلیس لس آنجلس و اداره مبارزه با مواد مخدر در خصوص مرگ متیو پری، به نظر می رسد علت مرگ این بازیگر در سال گذشته مصرف کتامین بوده است.

حدود شش ماه پیش، پلیس ساعت ۴ صبح به خانه متیو پری در لس آنجلس رسید و جسد بی جان او را در جکوزی پیدا کرد. اگرچه در ابتدا علت مرگ پری سکته قلبی گزارش شده بود، اما در گزارش سم شناسی دفتر بازرسی پزشکی کانتی لس آنجلس اعلام شد که علت مرگ مصرف بیش از حد کتامین بوده است. در حال حاضر، تحقیقات پلیس در مورد این است که متیو پری از کجا کتامین دریافت کرده و چه مقدار از آن را مصرف کرده است.

البته متیو پری با کتامین درمان شده است که گفته می شود برای درمان افسردگی، استرس، اختلال استرس پس از سانحه، مشکلات مصرف مواد مخدر و الکل، درد شدید و غیره استفاده می شود. اما آخرین جلسه درمانی متیو پری یک هفته بود و نیم قبل از مرگش طبق گزارش کالبد شکافی، کتامینی که در سیستم متیو پری وجود داشت نمی تواند مربوط به جلسه درمانی باشد. اثر کتامین سه تا چهار ساعت یا کمتر است.

پری در زندگی نامه خود به نام “دوستان، عاشقان و چیزی بسیار بد” نوشت: “من اغلب در طول جلسات درمانی فکر می کردم دارم می میرم. فکر می کردم این چیزی است که وقتی می میرید اتفاق می افتد. با این حال، من این زباله ها را ادامه می دهم زیرا چیزی متفاوت است و متفاوت بودن برای من خوب است».

مرگ ستاره سریال «دوستان» سال گذشته جهان را شوکه کرد و بسیاری از همبازی های او از جمله جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر پیام هایی را به یاد او به اشتراک گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا