خودرو

بالاخره نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

به گزارش افق میهن: قرعه کشی ایران خودرو به منظور توزیع عادلانه خودروها و کوتاه کردن صف های طولانی خرید برگزار می شود. متقاضیان شرکت در قرعه کشی ایران خودرو باید شرایط خاصی از جمله: ب- خرید خودرو در مدت زمان معین و ثبت نام اینترنتی آن. نتایج قرعه کشی ایران خودرو معمولا از طریق سایت رسمی این شرکت و رسانه های معتبر اعلام می شود و برندگان به عنوان خریداران خودرو اعلام می شوند. کار بارگذاری نتایج قرعه کشی ایران خودرو از عصر دیروز (عصر شنبه) آغاز شد. اما نتایج قرعه کشی بر اساس محصول از صبح امروز در سایت ایران خودرو قابل مشاهده است و برای برگزیدگان پیامک نیز ارسال خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو پس از دریافت قیمت نهایی محصول جدید خود ررا تصمیم گرفت بخشی از ظرفیت تولید سال جاری خود را به صورت پیش فروش و فروش ویژه به متقاضیان عرضه کند.

ایران خودرو به منظور تسهیل در خرید مصرف کنندگان واقعی، در این طرح فروش بخشی از ظرفیت خود را تا پایان سال ۱۴۰۳، خانواده پژو ۲۰۷ دستی، خانواده تارا، راناپلاس، سورن پلاس و هایما و همچنین دو دستگاه لونا به فروش می رساند. خودروهای برقی GRE و FAW Bestune NAT به صورت طرحی به مشتریان ثابت، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده بر اساس اولویت و در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری عرضه شد.

بر این اساس پس از ثبت حساب در یکی از بانک های عملیاتی به نام ایران خودرو و مسدود کردن ۲۳۰ میلیون تومان در این حساب در سررسید، فرصت برداشت از ۲۴ تا ۲۹ مرداد را پیدا کردند. از طریق صفحه فروش کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. گروه صنعتی ایران خودرو.

پس از انقضای مهلت ثبت نام، اگرچه حداکثر تا ۴۸ ساعت باید انجام شود، قرعه کشی با اولویت انجام می شود، اما با توجه به تاکید سازمان بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و مشکلات و به منظور بهره مندی از تسهیلات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد اضافی، به منظور تعیین روش فروش توسط متقاضیان، این خودروساز یک بازه زمانی شش روزه از تاریخ ۱۳ شهریور لغایت ۱۸ شهریور در نظر گرفت تا همزمان کلیه متقاضیان (هر سه گروه متقاضیان) مجددا به صفحه فروش گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه نمایید. خودتان تصمیم بگیرید که چه نوع طرح فروش است (فروش فوق العاده یا پیش فروش).

ضمناً در سامانه ثبت نام امکانات جدیدی برای درخواست خرید (اولویت بندی) ایجاد شده است که کد کلاس کالا، مشخصات فنی و قیمت ماهانه جاری (شهریور) محصولاتی به سامانه اضافه شد تا متقاضیان بتوانند از این اطلاعات برای انتخاب محصول مورد نظر خود استفاده کنند.

پس از گذشت کمتر از ۴۸ ساعت از پایان مهلت تعیین طرح فروش، پس از رصد متقاضیان، از صبح یکشنبه گذشته (۱۱) شهریور ماه) مراسم قرعه کشی با حضور مسئولین نظارتی انجام شد.

طی هفته گذشته اقدامات مربوط به استعلامات لازم و دسته بندی برگزیدگان این طرح به منظور اطلاع رسانی به مشتریان انجام و کار برای بارگذاری نتایج در سایت این شرکت خودروسازی از عصر دیروز (عصر شنبه) آغاز شد. .

در حال حاضر با توجه به لیست بارگذاری شده در سایت گروه صنعتی ایران خودرو، برندگان قرعه کشی این دوره به تفکیک محصولات و متقاضیان قابل مشاهده هستند؛ علاوه بر این، نامزدهای منتخب نیز از طریق پیامک مطلع خواهند شد و مشتریان از زمان اولویت خود مطلع خواهند شد.

شرکت کنندگان در این طرح می توانند با مراجعه به سایت گروه صنعتی ایران خودرو در قسمت اعلام نتایج قرعه کشی از نتیجه برنده شدن یا عدم تخصیص بر اساس کالای انتخابی مطلع شوند. علاوه بر این، نتایج در پروفایل کاربری مشتری قابل مشاهده است.

شایان ذکر است موعد تحویل محصولات ارائه شده نیمه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که ۹۰ روز پس از واریز قرارداد با شرکت ایران خودرو جهت فروش ویژه و نوع محصول انتخابی و برای پیش فروش می باشد. روش فروش اولویتی که متقاضی هنگام اولویت بندی دریافت می کند. مهلت چهار تا شش ماه پس از پرداخت پول و انعقاد قرارداد است. (مصوبات ۴۷۳ و ۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت شده است)

همچنین در این مرحله از تحویل خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو با ظرفیت ۱۱۵ هزار دستگاه، ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر برای این طرح ثبت سفارش کردند و تاکنون ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر (۸۰۷ هزار و ۳۶۵) برای این طرح سفارش داده اند. متقاضیان روش توزیع خود را انتخاب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا