فناوری

باند قاچاق شیشه در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران. ، از ساعت ۱۶:۳۰ بهمن ۲۰۱۷، ۲۰۱۷، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۴، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۲، ۲۰۱۲ ۳، ۲۰۱۳، ۲۰۱۳ ۸۰ و ۱۳۸۳. از ورود باند قاچاق گلس به این استان اعلام شد. و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با دریافت اطلاعات به دست آمده خودروی متهم را تحت نظر قرار دادند و در نهایت صبح امروز حین تردد در یکی از خیابان های شهر نجف آباد این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری سه قاچاقچی شیشه شامل دو مرد و یک زن در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو هفت کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی فعالیت مجرمانه این باند و دستگیری افراد مرتبط با آنها ادامه دارد و اطلاعات بیشتر در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا