اخبار بورس

بانکداری شرکتی تومن؛ یکپارچه‌سازی خدمات بانکی

مدیرعامل تاممن گفت: “هدف ما ایجاد یک سیستم مالی جامع برای شرکت ها است تا کلیه خدمات پرداخت و بانکی در یک بستر یکپارچه و عملی ارائه شود.”

سید هادی آلاوی ، مدیرعامل شرکت تومان ، در مصاحبه ای با اخبار را به اشتراک بگذارید ، هدف از شرکت در نمایشگاه سهام ، بانک و شرکت بیمه گفت: “هدف همه شرکت های این نمایشگاه آشکار کردن محصولات آنها است.” ما همچنین در این نمایشگاه حضور داشتیم تا برخی از محصولات جدید را معرفی کنیم. همچنین زیرساخت هایی را که ما برای صنایع مختلف ، شرکت های سهام ، شرکت ها و شرکت ها ایجاد کرده ایم ، ارائه دهید.

با توجه به چالش های گسترده اقتصادی که همه شرکت ها با آن روبرو هستند ، وی افزود: “اگر فراتر از مشکلات اقتصادی عمومی باشیم ، مهمترین چالش این است که صنعت کامل در ایران هنوز به بلوغ نرسیده است و فعالان این زمینه تجربه کافی ندارند.” مقامات نظارتی هنوز دانش لازم و تجربه لازم را به دست نیاوردند.

مدیرعامل تاممن گفت: “فضای غیر شفاف این منطقه ، که گاهی اوقات توسعه را محدود می کند ، بزرگترین مانع رشد است.”

Alavi متوجه شد: “ما گاهی اوقات مشکلات را شناسایی می کنیم ، راه حل هایی را برای آنها ارائه می دهیم ، اما در مرحله اجرای ما با چالش های تسهیلات روبرو می شویم که باعث محدودیت های بسیاری می شود.”

وی گفت: “ما با مقامات قانونگذاری ، از جمله بانک مرکزی در تماس هستیم و به بانک مرکزی برای شناسایی هر مشکلی اطلاع خواهیم داد.”

مدیرعامل Toman همچنین گفت: “دو سال پیش دریافتیم که خریدار و فروشنده معاملات در اقتصاد دیجیتال را نمی دانند و اعتماد به این اتاق مشکلات جدی داشت زیرا این امر باعث ایجاد زیرساخت های مناسب شد که باعث تقلب شد.

Alavi تکرار کرد: “برای حل این مشکل ، ما بستر” Toman “را تنظیم کردیم و به بانک مرکزی در مورد این موضوع اطلاع دادیم. این اطلاعات به طور مرتب انجام می شود. با این حال ، اگر محصولات بزرگتر شوند ، ما گاهی اوقات به دلیل عدم زمینه حقوقی مناسب ، محدودیت های جدیدی داریم.

آلاوی ادامه داد: “این منطقه هنوز بسیار کوچک است ، اما فرصت های خلاقانه بی نهایت وجود دارد و یک بازار دست نخورده است.” تاممن هنوز هم تنها بخش کوچکی از بازار را فعال کرده است ، اما ما قصد داریم امسال اقدامات جدی در زمینه توسعه محصولات انجام دهیم ، به خصوص وقتی صحبت از بانکداری می شود.

وی گفت: “ما برنامه هایی برای توسعه خدمات بانکی مشتری داریم.” در سایر خدمات تجاری دیجیتالی مانند حمل و نقل و خرده فروشی و … کاربران ایرانی از نظر رفتاری با کاربران خارجی تفاوت چندانی ندارند.

“مدیر عامل شرکت تاممن و به نیازهای تجارت در زمینه بانکداری گفت:” ما تشخیص داده ایم که شرکت ها برای دیدار با شعب مختلف ، بانک های مختلف ، چندین بانک و سایر خدمات مالی باید به مدیریت مالی خود ضربه بزنند. ” برای این منظور ، ما دو بانک مختلف را بر روی یک بستر واحد جمع آوری کردیم و آنها را در نرم افزاری مانند حسابداری و فروش ادغام کردیم. بنابراین ، شرکت ها مجبور نیستند به بانک ها یا شعب بانکی بروند.

Alavi گفت: کاربران می توانند انتقال پول ، آزار و اذیت موجودی ، اسناد مالی و تعهدات بانکی را از طریق داشبورد اختصاصی Toman دنبال کنند. هدف ما ایجاد یک سیستم مالی جامع برای شرکت ها است تا شرکت هایی در یک بستر یکپارچه و عملی توسط کلیه خدمات پرداخت و بانکی ارائه شوند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز جدی به امنیت اطلاعات: سال گذشته ، بسیاری از شرکت های دارای حملات سایبری در انتظار بودند. به همین دلیل ، ما در زمینه امنیت و زیرساخت ها سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده ایم.

مدیرعامل Toman افزود: “برای حفظ مجوزهای امنیتی در کشور ، این شرکت مجبور است استانداردهای سختگیرانه ای را رعایت کند ، که بسیار طولانی است. ما وجود نداشتیم. ما تحقیق نکردیم که کدام معیارهای زیرساخت ها و امنیت بین المللی است. بر این اساس ، ما توانستیم ۵ ٪ از استانداردهای لازم را تجهیز کنیم. Toman تا به امروز امسال عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا