بانک و بیمه

بانکی ها آماده ریزش؟| تجربه بیشترین افت در بانک صادرات

هادی بهرامی; بازار: صنعت بانکداری که در حال حاضر جزو ۱۰ صنعت برتر بورس است، در دهه ۸۰ وارد این بازار شد و توانست در کمتر از یک دهه به جایگاه قابل قبولی دست یابد. در واقع، صنعت بانکداری علیرغم مدت کوتاهی که از عرضه اولیه آن می گذرد، از پیشینه و پایه قوی برخوردار است. بخش بانکی یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد یک کشور است و مسئولیت تامین مالی پروژه های خرد و کلان را بر عهده دارد. روش مدیریت بانک ها در این صنعت تغییر کرده و روش های جدیدی در این صنعت در حال استفاده است. اما همچنان با اهداف تعریف شده فاصله زیادی دارند و یکی از منابع مهم تورم محسوب می شوند.

گروه بانکی وارد روند خنثی شده است و باید دید شاخص صنعت می تواند مقاومت پیش رو را شکسته و صعودی کند یا نزول ادامه خواهد داشت؟ با افزایش تقاضا و افزایش احساسات مثبت در بازار سهام، می‌توان به رشد سهام بانک‌ها نیز امیدوار بود. در غیر این صورت، کاهش به پشتیبانی معتبر قبلی قابل انتظار است

آخرین اخبار بانکی

استفاده از ریال برای تامین مالی کلان شهرها، پرداخت ۷۰ هزار میلیارد تومان برای تاسیس نهضت ملی مسکن در دو سال گذشته، افزایش ۲۴ درصدی گزینه های پرداخت از طریق شبکه بانکی و کسب مقام برتر بانک سپه در شرایط تعداد پرداخت ها تراکنش های شبکه پرداخت و کارت خوان های مشتری، ۶۵% دسترسی ناشناس. مطالبات بلندمدت بانک ها، ارتقای همکاری های اقتصادی و بانکی ایران و عمان، پرداخت یک هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج توسط بانک سامان، فعال سازی شعب سیار بانک سینا در مناطق محروم، پرداخت بیش از ۱۷۲ هزار میلیارد تومان برای ازدواج، کودک و خانه سپرده گذاری از جمله آخرین اخبار صنعت بانکداری در هفت روز گذشته است.

تحلیل تکنیکال شاخص بانکی

در ۲۸ ام مرداد ماه ها پس از یافتن حمایت در منطقه ۸۲۰۰، شاخص بانکی ۱۲ درصد رشد کرد و دوباره اصلاح را آغاز کرد. در حال حاضر، این شاخص نسبت به مقاومت ۹۲۶۰ واکنش منفی نشان می دهد و علائم منفی روی نوسانگر RSI و حرکت دهنده های حجم قابل مشاهده است. شاخص باید مقاومت ۹۲۶۰ را بشکند و بالای آن تثبیت شود. در غیر این صورت تا پشتیبانی معتبر ۸۲۰۰ اصلاح صورت خواهد گرفت. با افزایش تقاضا در بازار می توان به غلبه بر مقاومت و سپس رشد سهام شرکت های بانکی امیدوار بود.

بانک پاسارگادو ایران زمین بیشترین رشد و بانک صادرات و اختاز نوین بیشترین کاهش قیمت را در هفته جاری به ثبت رساندند.

طبق نمودار زیر، بانک پاسارگادو ایران زمین بیشترین رشد و بانک صادرات و اختاز نوین بیشترین کاهش قیمت را در هفته جاری به ثبت رساندند.

آیا بانک ها در آستانه سقوط هستند؟  بیشترین افت را در بانک صادرات تجربه کنید

به نظر می رسد گروه بانکی وارد روند خنثی شده است و باید دید آیا شاخص بخش می تواند مقاومت پیش رو را بشکند و صعودی داشته باشد یا نزول ادامه خواهد داشت؟ با افزایش تقاضا و روحیه مثبت در بازار سهام، می توان به رشد سهام بانکی نیز امیدوار بود. در غیر این صورت، کاهش به پشتیبانی معتبر قبلی قابل انتظار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا