اخبار اقتصاد ایران

بانک ایران زمین در مسیر بانکداری هوشمند :: ایران تحلیل

به گفته کارشناسان، بانکداری هوشمند زیر چتر بانکداری دیجیتال محقق می شود، بانک ایران زمین با ۹۸ درصد تراکنش های خارج از شعبه بر اساس آخرین آمار اما رها، نشان دهنده رضایت مشتریان از خدمات دیجیتال این بانک است و این تاییدی است. از موفقیت این بانک در پیاده سازی بانکداری دیجیتال است. است.

ارتقای زیرساخت بانکداری دیجیتال یکی از برنامه های اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات بانک ایران ضامن است. بانک ایران ضامن یکی از بنگاه های اقتصادی است که در سال های اخیر اقدامات بسیاری را در زمینه تجربه مشتری انجام داده است. طراحی و ارائه منحصر به فرد و خاص برای هر مشتری.

بر اساس گزارش ها، استارتاپ بانکداری دیجیتال برای اولین بار در پایان سال ۱۳۹۸ در بانک ایران راه اندازی شد و طبق برنامه منظم خود پیش رفت. به طوری که مدیرعامل بانک ایران زمین در راستای توسعه بانکداری دیجیتال از نماینده مرکز بانک ها موسسات اعتباری خصوصی به این مهم رسید. و از معاونان فناوری اطلاعات بانک ها دعوت کرد تا برای ارتقای کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان با یکدیگر تعامل داشته باشند. زیرا به خوبی می دانست افزایش تعامل بین بانک ها علاوه بر تبادل و همفکری در طراحی خدمات نوین بانکی، ارزش افزوده ای را برای مشتریان بانک ها ایجاد کرده و در نهایت تجربه مطلوبی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

به گفته پورسید، حوزه فناوری اطلاعات حوزه بسیار حساس و مهمی در نظام بانکی است که با رشد فعالیت های مالی در فضای آنلاین و حضور انواع کسب و کارها در این بخش، تراکنش های مالی سنتی جای خود را داده است. به اقتصاد دیجیتال و این تغییر بزرگ نیازمند حضور متخصصان در حوزه فناوری و فناوری اطلاعات است

همچنین رشد ۶۸ درصدی تراکنش های بانکی که رکوردی بی سابقه برای بانک ایران است خرداد سالجاری گزارش شد، روند توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در این بانک را نشان می دهد.

به گفته پورسید، رشد چشمگیر تراکنش های بانکی، ادامه چشم انداز بانک، رسیدن به یک بانک کاملا دیجیتال است.

وی بانکداری دیجیتال را یکی از زیرساخت های اصلی بانک می داند و یادآور می شود که با ایجاد اکوسیستم متفاوت برای هر مشتری، محیط و فضایی امن مانند یک خانه با تمام تجهیزات برای زندگی مرفه را در اختیار کاربر قرار داده است تا او می تواند هر خدماتی را که نیاز دارد دریافت کند. برای دریافت

اکنون با ارائه بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین به جرات می توان گفت که این بانک خود را برای ورود به بانکداری هوشمند آماده کرده است.

به طوری که در جریان معرفی وب سایت جدید بانک ایران زمین، سید محمد حسین، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین نیز از اینکه ادامه بانکداری دیجیتال، بانکداری هوشمند است، آگاه شد. : سیستم بانکی کشور در حال گذار از بانکداری دیجیتال به بانکداری هوشمند است.

وی همچنین از اتصال وبلاگ ها و ربات های هوش مصنوعی و همچنین شخصی سازی سرویس های وب سایت در آینده نزدیک خبر داده است.

اکنون با توجه به ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بانکداری دیجیتال که مدیرعامل بانک ایران زمین قول داده و تلاش این بانک برای توسعه خدمات شخصی سازی شده برای مشتریان به منظور ایجاد تجربه دیجیتال مطلوب برای مشتریان، شاهد خواهیم بود. تحولات بزرگتر برای حرکت از بانکداری دیجیتال به یک بانکدار هوشمند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا