ورزشی

بانک تجارت آبی پوش می شود؟

با این حال موضوع واگذاری ۵۱ درصد از سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بانک های ملت و تجارت همچنان در هاله ای از بلاتکلیفی است.

هر چند دو بانک مذکور مذاکره با مغرب زمین برای دستیابی به سهام خود را تایید کردند اما اعلام کردند هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

بانک ملت چهار روز پیش در نامه ای خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد که مذاکراتی با چند بانک از جمله بانک ملت در خصوص واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس انجام شده و در صورت وجود از رویدادهای مهم، اطلاعات ارائه خواهد شد.

امروز در نامه ای منتسب به مجید دارابی – قائم مقام بانک تجارت – که شباهت زیادی به نامه بانک ملت خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس دارد، آمده است: «در خصوص در خصوص تملک سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال توسط بانک تجارت، یادآوری می‌شود که مذاکراتی در این خصوص با تعدادی از بانک‌های کشور از جمله بانک تجارت انجام شده است، اما تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است. الزامات قانونی و مقرراتی

بدیهی است در صورت وقوع مهم مراتب به اطلاع سهامداران محترم می رسد.

از سوی دیگر با توجه به ممنوعیت مالکیت بانکی و تجربه های ناموفق واگذاری شرکت های دولتی به بانک ها، انتقاداتی مبنی بر واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بانک ها مطرح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا