بانک و بیمه

بانک توسعه تعاون از طرح های آموزشی و پژوهشی مهارت آموزی حمایت می کند

به گزارش ایران تحلیل که به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشاره دارد، هم افزایی در رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی در انجام نیازسنجی و امکان سنجی و همچنین در ساخت و توسعه تعاملات فیمابین و ارائه انواع بانکداری به وجود می آید. ارائه خدمات به سازمان و کارکنان معرفی شده از جمله اعطای تسهیلات در قالب عقود اسلامی و … در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک از محورهای اصلی این تفاهم نامه است که به امضای قائم مقام وزیر رسید. تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شیخ حسینی، مدیر عامل بانک تولید تعاون.

محورهای دیگر یادداشت:

– افتتاح انواع حساب برای سازمان و افراد معرفی شده و همچنین ارائه خدمات بانکداری اینترنتی

– گشایش انواع سپرده های ریالی

– اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی

– ارائه خدمات ارزی

عظیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مراسم گفت: این سازمان در خصوص آموزش های مهارتی منجر به استخدام در این سازمان برای انعقاد تفاهم نامه با معاون وزیر پیگیری می کند. توسعه مدیریت و منابع و توسعه کارآفرینی و اشتغال در سه کشور. در یک ماه مانده به پایان سال ۵۰ هزار نفر جویای کار واجد شرایط آموزش دیدند که با اجرای این تفاهم نامه یک قدم فراتر از مسئولیت خود رفت.

معاون وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز با بیان اینکه بزرگترین مزیت رقابتی کشورها و سازمان ها داشتن نیروی انسانی شایسته و توانمند است، گفت: اهمیت سرمایه انسانی در. ارتقای رشد و بهره وری یکی از موضوعات کلیدی است که به عنوان یک استراتژی مهم توسط دولت شناسایی شده است.

مهرداد عظیمی جذب نیروهای ماهر توسط بنگاه های تجاری به سمت جذب، بازآموزی و مهارت آموزی نیروی کار را منحصر به فرد دانست و گفت: بسیاری از سازمان ها و بنگاه های تجاری برای ارائه الگوی صلاحیت به سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کرده اند. نیازهای بازار به طوری که سرمایه انسانی در کنار آموزش های سنتی، آموزش های مهارتی نیز می بیند. وی در پایان بر مشارکت در فعالیت های رسانه ای و خبری برای معرفی و ترویج فرهنگ نیروی کار ماهر تاکید کرد.

شیخ حسینی مدیرعامل بانک تعاونی تولید در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت های این سازمان آموزشی در راستای فعالیت های آموزشی و پژوهشی لازم این بانک گفت: رضایت مشتریان جدیدی که در بانک داریم بسیار مهم است. توسعه همکاری، ما آنها را مهمترین شرکای خود می دانیم، بسیار مهم است. وی افزود: این تفاهم نامه را گامی مهم در جهت توسعه تعامل با جامعه تخصصی کشور می دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا