اخبار اقتصاد ایران

بانک سینا با طرح آفتاب «وام قرض‌ الحسنه» بدون کارمزد می‌دهد

مدیر بانک سینا منطقه گیلان گفت: در «طرح آفتاب» بانک سینا، تسهیلات قرض الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می شود.

ایران تحلیل جعفر میرزاپور مدیر منطقه ای گیلان بانک سینا پیش از ظهر یکشنبه با خبرنگاران با هدف تشریح شرایط و جزئیات پروژه «آفتاب» برگزار شد.

میرزاپور با بیان اینکه بانک سینا ابتدا به عنوان یک موسسه مالی پایه شروع به کار کرد و سپس به موسسه مالی اعتباری سینا تبدیل شد، افزود: این بانک از سال ۶۴ فعالیت خود را آغاز کرد و هدف آن تامین نیازهای مالی و سرمایه واحدهای تولیدی است. و تجاری بوده است.

مدیر منطقه بانک سینا گیلان گفت: با توجه به استقبال در سال های گذشته با تصمیم هیات مدیره بانک و مجوزهای اخذ شده در پایان اسفند در سال ۱۳۸۷ به بانک سینا تبدیل شد و فعالیت های گسترده ای را آغاز کرد و تعداد شعب خود را افزایش داد.

میرزاپور با اشاره به اینکه هم اکنون بانک سینا با احتساب باجه ها و شعب یک هزار و ۳۴۰ شعبه در سراسر کشور دارد، افزود: همچنین ۱۴ شعبه و یک باجه فعال در گیلان داریم و در این سال ها بانک سینا موفقیت های زیادی کسب کرده است که یکی از آنهاست. دلیل رشد این بانک مشتری مداری است که برای مدیران بانک بسیار مهم بود.

مدیر منطقه بانک سینا گیلان سیستم های الکترونیکی و دیجیتالی را نیز از نقاط قوت سینا برشمرد و یادآور شد: بانک سینا در برنامه های بانک مرکزی و مجلس در خصوص فرزندآوری و ازدواج حضور فعال داشته و جزء سه کشور برتر است. بانک های کشور از نظر درصد پرداختی و تعداد پرداخت ها می باشد.

میرزاپور ادامه داد: در بحث مسائل اجتماعی، بانک سینا یکی از بانک هایی است که چندین سال است به جای پرداخت عوارض و عیدی، آمبولانس خریداری کرده و به مناطق کم برخوردار اهدا کرده است.

طرح آفتاب، وام با کارمزد صفر درصد

مدیر منطقه بانک سینا گیلان در خصوص طرح آفتاب بانک سینا نیز اظهار داشت: این بانک اولین بانکی است که تسهیلات بدون بهره صفر درصد ارائه می کند و شرایط به گونه ای است که با توجه به سپرده گذاری اعتبار خوبی که مشتریان انجام می دهند (با حداقل مبلغ پنجاه هزار تومان) برای مشتریان حقوقی و حقیقی این وام قابل پرداخت می باشد.

میرزاپور با تاکید بر اینکه سپرده های این طرح بین یک ماه تا ده ماه است، افزود: حتی می توانید پول خود را به مدت یک ماه در سپرده گذاشته و با توجه به مبلغ و معدل نسبت به دریافت وام اقدام کنید.

وی ادامه داد: مشتریان می توانند از ۱۳ تا ۱۴۷ درصد مبلغ سپرده خود (تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان) بدون کارمزد و با سود ۰ درصد وام دریافت کنند و مشتریان واقعی در صورت داشتن میانگین بیشتر می توانند به دیگری بدهند. بیش از ۳۰۰ میلیون تومان انتقال از اعضای خانواده و موسسات حقوقی و فروشگاه ها می توانند معدل اضافی را به پرسنل خود منتقل کنند.

میرزاپور همچنین با بیان اینکه اقساط طرح آفتاب از ۶ ماه تا ۴۸ ماه است که بر اساس میزان ودیعه و مدت آن محاسبه می شود، افزود: به عنوان مثال اگر فردی ۱۰۰ میلیون سپرده گذاری کند، در مدت یک ماه، اقساط آن را در نظر می گیرد. می تواند ۲۳ میلیون وام با اقساط ۶ ماهه و سود دریافت کند. صفر درصد را دریافت کنید اما هر چه مبلغ پایه بیشتر در حساب باقی بماند، مبلغ وام متناسب با آن افزایش خواهد یافت.

مدیر منطقه بانک سینا گیلان گفت: نکته جالب و مهم این طرح این است که پس از محاسبه میانگین و پرداخت وام، مشتری می تواند اصل مبلغ را برداشت کند و اصل مبلغ بلوکه نمی شود.

میرزاپور در پایان گفت: برای دریافت این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تنها به یک ضامن نیاز است و مشتریان می توانند اطلاعات بیشتر و محاسبه و برآورد مبلغ وام و اقساط را از لینک دریافت کنند. Tarh.sinabank.ir/aftab برای استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا