بانک و بیمه

بانک شهر از یک پروژه ملی دیگر حمایت می‌کند

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک شهر، طی مراسمی با حضور سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، جلیل سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و عبدالرضا عابد فرمانده یادداشت تفاهم مشترک سه جانبه برای ساخت قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) منعقد شد. در نهایت یک پروژه ملی با حمایت بانک شهر امضا شد.

قرارداد ۹۸۰ کیلومتری خط انتقال فرآورده های نفتی رفسنجان به مشهد مقدس با همکاری بانک شهر به عنوان تامین کننده مالی و با استفاده از مدل قرارداد EPCF اجرا می شود. با اجرای این طرح در هزینه های حمل و نقل جاده ای صرفه جویی می شود و سوانح رانندگی نیز کاهش می یابد.

مدیرعامل بانک شهر در این مراسم با بیان اینکه پروژه خط انتقال فرآورده های نفتی رفسنجان به مشهد از ادوار گذشته یکی از پروژه های اولویت دار کشور بوده است، گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم با تلاش های انقلابی این دولت و دولت سیزدهم. با الگوی ابتکاری که در سایت بانک شهر با تمرکز بر اهرم سازی ظرفیت سرمایه گذاران داخلی مطرح شد؛ این پروژه اجرا شده است.

احمدی با اشاره به ظرفیت بانک شهر برای حمایت از صنایع بزرگ داخلی و حمایت از طرح های ملی، تصریح کرد: تامین مالی این پروژه نیز به تدریج توسط بانک شهر انجام می شود.

سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز با بیان اینکه این پروژه به امنیت تامین انرژی شرق کشور کمک می کند، افزود: تکمیل این پروژه با حضور بانک شهر به عنوان انبار مجاور یک سرمایه گذار قوی است. ساخت خاتم الانبیاء(ع) می تواند نتایج مهمی برای کشور داشته باشد.

عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نیز در انعقاد قرارداد اظهار داشت: این پروژه در سال های اخیر به حاشیه رفته و با تلاش دولت انقلابی به مرحله اجرا رسیده است. و کمپ با استفاده از انرژی خود و با بهره گیری از انرژی و تخصص پیمانکاران خصوصی این پروژه را اجرا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا