اخبار اقتصاد ایران

بانک صادرات ایران با همکاری دانشگاه صنعتی امیر کبیر «آکادمی بانکداری هوشمند» تأسیس می‌کند :: ایران تحلیل

همزمان با امضای تفاهم نامه بین بانک صادرات ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاون فناوری اطلاعات و اداره کل هوش و نوآوری این بانک نیز تفاهم نامه ای برای ایجاد بانکداری هوشمند امضا کردند. آکادمی با پارک علم و فناوری این دانشگاه.

به گزارش ایران تحلیل، در این تفاهم نامه که به امضای هادی امینی فرد، سرپرست اداره کل اطلاعات و نوآوری و سید فرهنگ فصیحی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید، با تأسیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر موافقت شد. یک آکادمی بانکداری هوشمند با ۱۲ هدف خاص.

برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه، ارتقای سطح علمی کارکنان شبکه بانکی، دانشجویان و سایر علاقمندان به حوزه بانکداری هوشمند از جمله علم داده و هوش مصنوعی از طریق برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه های تخصصی و رویدادهای مرتبط و همچنین طراحی جدید. روش های آموزشی متناسب با نیاز بانک از جمله این موارد است.

ارائه دوره های تخصصی بین المللی کاربردی با همکاری مراکز علمی معتبر خارج از کشور، ایجاد و توسعه دوره های میان رشته ای کاربردی، مشارکت در اجرای طرح های پژوهشی، عملی و فناورانه، اجرای طرح های بانکداری هوشمند با استفاده از حمایت های علمی و پژوهشی دانشگاه از جمله دانش بنیان. شرکت ها، استارتاپ ها، دانشجویان نخبه، کارآموزی و پشتیبانی پایان نامه از دیگر اهداف تاسیس این آکادمی است.

ایجاد مرکز نوآوری و مهارت‌سازی، حمایت از توسعه کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان، ایجاد شبکه مربیان و اساتید و شناسایی افراد مستعد و توانمند برای جذب در بانک یا شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری و نوآوری بانک. ، از جمله اهداف مورد توافق در این تفاهم نامه است. است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا