بانک و بیمه

بانک صادرات با هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات، عبدالعلی علی عسگری در مراسم امضای این تفاهم نامه از حمایت های بانک صادرات ایران قدردانی کرد و تداوم این همکاری ها را گامی مهم در راستای خدمت به مردم ارزیابی کرد.

محسن سیفی نیز در این مراسم گفت: توسعه همکاری با شرکت صنعت پتروشیمی خلیج فارس افتخاری برای بانک صادرات ایران است و امضای این تفاهم نامه فصل جدیدی را در این همکاری رقم خواهد زد. صنعت پتروشیمی کشور منتفع خواهد شد.»

ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبار اسنادی ریالی، صدور انواع ضمانت نامه های ریالی و ارزی، ضامن در انتشار اوراق مرابحه و صدور گواهی اعتبار مولد (مرحله ای) شرکت و شرکت های برجسته از جمله نکات مورد توافق در این تفاهم نامه آمده است.

در روز اول نمایشگاه، محسن سیفی مدیرعامل، قربان اسکندری رئیس هیات مدیره، یاسر مرادی عضو هیات عامل، مهدی اقبالی راد عضو هیات مدیره و برخی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک صادرات ایران از برخی غرفه های این نمایشگاه از جمله پتروشیمی بازدید کرد. نوری، پتروشیمی پارس، پتروشیمی اروند، پالایش گاز همگن خلیج فارس، شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی از مدیران این شرکت ها و برخی دیگر از فعالان صنعت بازدید و گفتگو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا