بانک و بیمه

بانک مسکن از هر اقدامی برای بازگشت آرامش به بازار مسکن حمایت می‌کند

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک مسکن، سید عباس حسینی در آیین راه اندازی و رونمایی از صندوق املاک و مستغلات با اشاره به آیه ۸ سوره نحل افزود: همانطور که در این سوره آمده است: «وَ یَجْعَلَکُمْ اللهِ». خانه محل زندگی و آرامش برای شما. “با توجه به” ما نیز از تمام توان و توانایی های خود برای ایجاد آرامش در خانه های مردم برای اجرای امر الهی استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: هر اقدامی برای اطمینان خاطر مردم از طریق تامین غذا و مسکن، وظیفه ما خدمتگزار مردم است.

حسینی در تشریح اقدامات بانک مسکن برای توسعه فعالیت های بازار سرمایه گفت: هر آنچه سازمان بورس در حوزه ساخت و ساز مسکن در نظر دارد محقق می کنیم در این راستا هرگونه ریسکی که مانع افزایش سهم املاک مسکونی شده باشد. در بازار سرمایه باید حذف شود.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف از ظرفیت های دانشی و ابزارهای مالی که در اختیار داریم استفاده می کنیم.

حسینی یادآور شد: استفاده از منابع متعدد برای تامین مالی حوزه مسکن، راهبرد اصلی بانک است که راه اندازی این صندوق یکی از این ابزارها است.

وی با اشاره به شروع پذیره نویسی صندوق با ۵۰۰ میلیارد تومان از نیمه شعبان گفت: بزرگترین صندوق املاک با ۵۰۰ میلیارد تومان شروع به کار می کند اما با توجه به ظرفیت بانک فراتر از این خواهد بود. انتظار داریم تا ۶ ماه دیگر در ابتدای سال آینده وام صندوق به ۱۰ همات افزایش می یابد.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: این بانک از تمامی شرکت های خود در بازار سرمایه حمایت می کند و طرح های متعددی برای تقویت زیرمجموعه های خود دارد که از طرق مختلف ارائه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا