بانک و بیمه

بانک مسکن از پروژه‌های انبوه‌سازی و ایرانی‌- اسلامی حمایت می‌کند

به گزارش ایران تحلیل، عباس حسینی در بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از بانک مسکن همزمان با سالروز تاسیس بانک مسکن با یادآوری طرح ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی در قرچک گفت: یکی از موسسات منحل شده آغاز شد. این پروژه در سال ۱۳۸۰. در مدت ۱۵ سال تنها ۸۵ درصد از واحدها ساخته شد. رئیس جمهور پس از آغاز به کار دولت سیزدهم با مشاهده تخریب بخش هایی از زمین و ساختمان در بسیاری از واحدها از این پروژه بازدید کرد و آیت الله رئیسی شخصا دستور تکمیل این پروژه را صادر کرد.

وی ادامه داد: در این مرحله چهار ماه فرصت داشتیم تا شش بلوک را تبدیل کنیم. با این وجود تصمیم گرفتیم همه پروژه ها را به صورت جهادی تکمیل و اجرا کنیم. مهندسان پروژه تصور می کردند تنها مقاوم سازی ۱۱۰۰ واحد ۱۸ ماه طول می کشد، اما برای اینکه نشان دهیم «خواستن ممکن است»، پروژه قرچک را ۱۰۰ درصد در یک ماه به پایان رساندیم، بنابراین بانک پروژه قرچک اکنون الگویی در ساخت مسکن است. .

حسینی در ادامه با اشاره به موضوع افزایش سرمایه این بانک، خاطرنشان کرد: بانک مسکن در بودجه ۱۴۰۳ به منظور ارائه خدمات بیشتر به متقاضیان، خواهان افزایش سرمایه است.

مشکل مسکن باعث نارضایتی خانواده ها شده است
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در بازدید از این بانک گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم بر مبنای خدمت بیشتر در دوران شیرین است. خاطرات ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ما در نظامی خدمت می کنیم که افتخار خدمت به مردم را نه با شعار بلکه با عمل نشان می دهد، ادامه داد: موضوع به همین جا ختم نمی شود. اگر به وظایف ولایی، اعتقادات و فرامین ابلاغی رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم، می توانیم مدعی خدمت به مردم در حکومت باشیم.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: موضوع مسکن که ابتدایی ترین سطح رفاه مردم محسوب می شود و باید محل آسایش شهروندان باشد، موجب رنجش خانواده ها به ویژه جوانان شده است.

وی تصریح کرد: تعدادی از موسسات و بانک ها تکلیف قانونی دارند اما یا دست از کار کشیده اند یا در انجام این وظیفه کوتاهی می کنند البته ما به عنوان خدمتگزار مردم بر اساس افکار عمومی ریاست جمهوری بررسی، نظارت و قضاوت می کنیم. وظایف روابط، مستمر منابع را صرف خدمت به مردم می کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اینکه شرکتی وظایف قانونی خود را رها کند دولت مردمی نیست، مردم از دولت انتظار خدمات رسانی بی وقفه را دارند، بنابراین برای این کار هیچ توجیه و بهانه ای وجود ندارد.

نیاز به متقاعد کردن افراد در مرکز پاسخگویی
حجت الاسلام صالحی نیز از مرکز پاسخگویی بانک مسکن گفت: در دولت مردمی باید برای مردم تدابیری اندیشیده شود و زمانی که تدابیر ممکن نیست باید قانع شوند. این موضوع خط قرمز دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا