بانک و بیمه

بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات پروژه‌های بازآفرینی شهری تسهیل‌گری می‌کند

بر اساس گزارش بازار امروز ۱۶ عدد است بهمن پروژه ۳۲۱ واحدی مقدم با حضور محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکان در تهران افتتاح شد.

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکان نیز در مراسم کلنگ زنی پروژه ۳۲۱ واحدی مقدم در تهران، کاهش دو ساله زمان اجرای پروژه را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل بانک مسکن ضرورت تسریع در اجرای برنامه های دولت در ساخت و ساز مسکن را از اولویت های این بانک دانست و گفت: نقش بانک مسکن در پروژه های عمرانی و عمرانی مسکن کشور مایه مباهات و رضایت مدیران این بانک است. کارمندان تمرکز دولت سیزدهم بر تکمیل و افتتاح پروژه های مسکن مهر رشد و توسعه اقتصادی و برکات فراوانی را برای کشور به همراه دارد.

حسینی ادامه داد: بانک مسکن و مجموعه های تحت پوشش آن با تمام توان تلاش می کنند تا به وظایف خود که در درجه اول تامین مالی ساخت و ساز مسکن و ارائه تسهیلات به این بخش است، عمل کنند. بانک مسکن برای پیگیری این نقش آفرینی اکنون به سمت شهرنشینی و تمدن پیش می رود. از این حیث باید این حادثه را یکی از شعارهای اصلی بانک دانست.

وی همچنین حمایت از احیای بافت های فرسوده را موضوع مهمی دانست و ادامه داد: مناطق محروم و بافت های فرسوده بیش از سایر بخش ها نیازمند توجه هستند. از این رو بانک مسکن تلاش می کند در این مسیر خدمتگزار خوبی به شهروندان باشد. علاوه بر این، ما می خواهیم پروژه ها با کیفیت مناسب و آماده تحویل در کمترین زمان ممکن انجام شود. به همین دلیل ما به کوتاه کردن زمان ساخت و تحویل خانه با کیفیت مناسب توجه داریم.

حسینی با یادآوری اینکه بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در نهضت ملی مسکن شناخته می شود، تاکید کرد: این بانک از تمام توان خود در دو بخش وام دهی و مدیریتی برای حمایت جدی از نوسازی شهری ضمن پیگیری نهضت ملی مسکن استفاده می کند.

مدیرعامل بانک مسکن خاطرنشان کرد: سیاست اعتباری بانک مسکن مبتنی بر حمایت از تولید انبوه، صنعتی‌سازی، انتقال فناوری و احترام به معماری اصیل ایرانی-اسلامی است و این سیاست می‌تواند الگویی شایسته در تمامی پروژه‌های عمرانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا