بانک ملت اختلال در سامانههای خود را تکذیب کرد | سالاری نسب: مراجع ذی صلاح باید نظر بدهند
بانک ملت با صدور اطلاعیه ای اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اختلال در سیستم های این بانک را تکذیب کرد و تاکید کرد: تمامی سامانه های این بانک پایدار بوده و در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند.
افق میهن به نقل از روابط عمومی بانک ملت، برخی رسانه ها با انتشار اخبار کذب مدعی اختلال در سیستم های بانکی این بانک شدند.
روابط عمومی بانک ملت با رد صحت این مقاله تاکید کرد: تمامی سامانه های آفلاین این بانک و همچنین شعب در وضعیت پایداری قرار دارند و در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند.
«جعفر سالاری نسب» در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اظهارات بنده مربوط به درب بانک ملت مربوط به وقوع اختلال در جایگاه های سوخت است، گفت: سازمان پدافند غیرعامل در حال بررسی این موضوع است و نتیجه آن مشخص می شود. اعلام شود.”
به گفته مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی، اختلال رفع شده و منشأ و علت آن از سوی شورای عالی فضای مجازی اعلام می شود.
سالاری نسب با تاکید بر اینکه صدا و سیما نمی تواند در این زمینه اظهار نظر کند، گفت: هم اکنون مشکل حل شده و مسئولان مربوطه علت را اطلاع رسانی خواهند کرد.