بانک و بیمه

بانک های بوشهر در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری باید به صد در صد تخصیص و پرداخت برسند

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه جوانان جمعیت با تقدیر از استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک وعده صادقانه علیه صهیونیست ها گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیری حرکت می کند. پیشرفت با رهبری حکیمانه و عملیات رهبر معظم انقلاب اخیراً سپاه پاسداران نیز اقتدار نظام اسلامی را در سطح بین المللی ارتقا داده است.

وی افزود: هر روز اتفاقات جدیدی در منطقه و جهان رخ می دهد و برتری نظام اسلامی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا بیش از پیش آشکار می شود.

محمدی زاده همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و تصریح کرد: باید مشکلات اساسی را که منجر به افزایش و کاهش ولادت، ازدواج و طلاق در شهرهای مختلف می شود در نظر گرفت.

وی افزود: استانداران و اداره ثبت احوال و امور بانوان استانداری بوشهر باید در این زمینه آمار جمع آوری کنند و دانشگاه خلیج فارس نیز با تحقیقات دانشگاهی در این زمینه کار علمی و دانش بنیان انجام دهد.

وی با بیان اینکه بانک های استان باید به تخصیص و پرداخت ۱۰۰ درصدی در رابطه با خدمات ازدواج و زایمان دست یابند، گفت: انتظار داریم از محل اعتبارات ملی و استانی وام های لازم را ارائه کنند.

استاندار بوشهر با خواستار اطلاع از خدمات بیمه روستایی و عشایری بانوان، گفت: زنان روستایی که از سال ۱۳۹۵ سومین فرزند خود را به دنیا آورده اند از خدمات و مزایای صندوق عشایر و روستایی برخوردار هستند که از طریق آن می توانند از خدمات جامع برخوردار شوند و باید از خدمات بیمه ای برخوردار شوند. به درستی اطلاع رسانی شود

وی افزود: در استان بوشهر تعداد زیادی از بانوان واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع رسانی مناسب انجام شود تا مردم وارد عمل شوند.

استاندار بوشهر گفت: باید در حوزه ازدواج و زایمان در ده شهرستان کار فرهنگی انجام شود تا افزایش ازدواج و ولادت و کاهش طلاق در جامعه به دنبال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا